عرضه گیرنده‌های دیجیتال فراسو در فروشگاه لاوان

۲۰م آذر ،

گیرنده دیجیتال FDR-212 فراسو تنها با آنتن کوچک خود قادر به گیرندگی تمامی شبکه های استانی و سراسری بدون نیاز به آنتن هوایی است و همچنین همراه این مدل کابل HDMI عرضه می گردد.
به گزارش آی‌تی آنالیز، مدل FDR-212 به عنوان اولین گیرنده دیجیتال فراسو به بازار عرضه شده است , که دارای ۳ ورژن بدون کابل و آنتن ( FDR-212i ) , با کابل ( FDR-212iC ) , و با کابل و آنتن ( FDR-212 iAC ) بوده است . منظور از کابل , کابل HDMI همراه با محصول استو آنتن هم یک آنتن دیجیتال رومیزی همراه دستگاه است , که در داخل پکیج گیرنده قرار می گیرد .
مدل FDR-215 دومین مدل عرضه شده توسط شرکت فراسو استکه در دو ورژن تولید شده است . یک مدل دارای خروجی اچ دی و کابل HDMI در داخل پکیج ( FDR-215H ) و ورژن دیگر بدون خروجی اچ دی ( FDR-215S ) . تنها مدل در میان گیرنده های فراسو استکه بدون خروجی اچ دی عرضه شده است . مدل ۲۱۵ FDR- دارای پردازنده قدرتمند تر و دکمه های بیشتر بر روی دستگاه است, همچنین نرم افزار آن نیز تقویت شده است و آخرین مدل گیرنده دیجیتال فراسو مدل FDR-217 است, که در مقایسه با مدل های قبلی ارتقا مناسبی داشته و از لحاظ ظاهری هم شکیل تر شده است و آرم شرکت فراسو بر روی آن روشن شده و نمای خوبی را دارا است.
فول اچ دی (Full HD 1080 P) بودن به این معنی است که از تصاویر فوق العاده با کیفیت ۱۰۸۰P پشتیبانی می کند. دارای قابلیلت (PVR (Personal Video Recorder یعنی امکان ضبط وید و و همچنین آرشیو کردن برنامه های دلخواه بر روی هارد یا حافظه جانبی را به کاربر می دهد.
FDR-212-IAC.jpg
بر اساس این گزارش شرکت فراسو به عنوان تنها برند و تولید کننده داخلی , سرمایه گذاری ویژه ای را در زمینه دستگاه های دیجیتال انجام داده و با قدرت وارد بازار تولید دستگاه های گیرنده دیجیتال و تلویزیون ها و مانیتورها ی با گیرنده دیجیتال داخلی شده است . تصاویری که در حال حاضر در تلویزیون ملاحظه می کنیم ، آنالوگ است . در تلویزیون آنالوگ ، شبکه های تلویزیونی با فرستنده های زمینی آنالوگ به آنتن تلویزیون ما می رسد و تنها وسایل لازم برای دریافت سیگنالهای تلویزیونی آنالوگ ، آنتن مناسب و استاندارد است . در این سیستم تعداد شبکه های تلویزیونی قابل ارایه بسیار محدود و این شبکه ها کیفیت پایینی را هم دارا می باشند . همچنین این سیستم ( سیستم آنالوگ ) مشکلات همیشگی مانند مشکل تنظیم آنتن , تاثیر آب و هوا و شرایط محیطی بر روی کیفیت تصاویر , تعداد کم کانال ها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می گیرد ( عمده ترین سرویس قابل ارا ه روی شبکه های آنالوگ تله تکست می باشد ) , را داشته است .
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروشگاه لاوان مراجعه کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.