عرضه ۳هزار دستگاه پارس تندر در سه ماهه سوم سال جاری

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند شرکای تجاری گروه خودرو سازی سایپا گفت: پیش فروش پارس تندر از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده ودر سه ماهه سوم سال جاری ۳۰۰۰ دستگاه پارس تندر تولید و به بازار عرضه خواهد شد .

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، امیر حسن امیری گفت : پیش فروش پارس تندر از دوشنبه هفته گذشته در ۷۰۰ نمایندگی گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور آغاز و با استقبال گسترده هموطنان خصوصاً قشر جوان  روبرو شده است .

وی افزود: با توجه به تغییراتی که در خودرو پارس تندر نسبت به تندر ۹۰ انجام شده است استقبال از پیش فروش این خودرو بسیار گسترده بوده و در دقایق اولیه آغاز این  طرح ، ۷۰۰ دستگاه از این محصول در سراسر کشور پیش فروش شد .

مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات برند شرکای تجاری گروه خودرو سازی سایپا: در سه ماهه سوم سال جاری برای ماههای مهر ، آبان و آذر ۳۰۰۰ دستگاه پارس تندر تولید و به بازار عرضه خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده  این رقم تا پایان سال  به ۱۸۰۰۰ دستگاه خواهد رسید .

امیری تصریح کرد : خودرو تندر ۹۰ یکی از کیفی ترین خودروهای تولیدی کشور در این سطح قیمت میباشد و با تغییرات انجام شده در این محصول و اضافه نمودن آپشن های مورد پسند جوانان با استقبال بی نظیر این قشر از خریداران مواجه شده است.

وی گفت : پارس تندر در دو تیپ پایه با پیش پرداخت ۱۲۵ میلیون ریال و تیپ اسپورت با پیش پرداخت ۱۳۵ میلیون ریال پیش فروش گردیده است .

امیری در خصوص زمان تحویل خودرو های پارس تندر گفت : خودروهای پارس تندر از مهرماه و بر اساس اولویت ثبت نام به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

شایان ذکر است تولید این محصول از تیرماه در شرکت پارس خودرو آغاز شده است./عب

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.