عرضه ۳۱ بازی رایانه‌ای ایرانی در بازار بین‌المللی فیلم فجر

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با ۳۱ عنوان بازی در بازار بین المللی فیلم فجر حضور می‌یابد.

به گزارش هنرآنلاین، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با ۳۱ عنوان بازی در بازار بین‌المللی فیلم فجر حضور می‌یابد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ،۳۱ عنوان بازی رایانه‌ای در سه گروه بازی‌های حرفه‌ای (hardcore)، بازی‌های غیر جدی (casual) و آنلاین(MMO) برای بازدیدکنندگان و کارشناسان صنعت فیلم و سینمای ایران و شرکت کنندگان خارجی این اتفاق عرضه می‌شود.

بازی‌های سیاوش، گرشاسب، طلای سیاه، کارآگاه علوی، شبان، شتاب در شهر، و آسمان‌دژ از بازی‌های ایرانی می باشند که در بازار فیلم فجر به علاقه‌مندان صنعت سینما و گیم ارایه خواهد شد.

معرفی و عرضه تولیدات داخلی در عرصه هنر- صنعت گیم به بازدید کنندگان بین‌المللی به خصوص کشورهای اسلامی و همسایه شرکت کننده در این جشنواره، معرفی ظرفیت‌های اقتصادی صنعت بازی‌های رایانه‌ای به منظور جلب سرمایه‌گذاری در این صنعت به عنوان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین محصولات فرهنگی، جلب استودیوها و کارگاه‌های سینمایی برای همکاری و مشارکت در ساخت بازی‌های رایانه‌ای از اهداف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان متولی صنعت گیم کشور در این بازار است.

برگزاری جلسات و انجام مذاکرات با ناشران خارجی شرکت‌کننده و استودیوهای سینمایی داخل و خارج کشور از برنامه‌های این بنیاد برای حضور در بازار بین المللی فیلم فجر۹۱ است.

بازار بین المللی فیلم فجر ۱۲ بهمن ماه ۹۱ همزمان با اولین روز برپایی جشنواره فجر در برج میلاد تهران آغاز می‌شود و برای ۵ روز برپاست.

پایان پیام//


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.