عرضه ۵۰ هزار بسته سفارشی شرکت آپکو در سال ۹۱

سه شنبه ۹ خرداد – ۰۵:۲۱:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  مدیر عامل شرکت آپکو از برنامه ریزی این شرکت جهت توسعه نمایندگی ها مجاز خبرداد و گفت : درحال حاضر این شرکت دارای ۶۶ نمایندگی مجاز و فروش است که این تعداد تاپایان سال جاری به ۱۵۰ نمایندگی افزایش می یابد .     
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  محسن پورسعیدی مدیر عامل شرکت آپکو دراولین همایش نمایندگی های مجاز این شرکت در هتل المپیک تهران با بیان این مطلب گفت : بر اساس برنامه ریزی ، کلیه نمایندگی های شرکت آپکو در سال جاری بر مبنای حجم فروش ، کیفیت ارائه خدمات ، میزان رضایتمندی مشتریان رتبه بندی و بر اساس رتبه دریافتی، شامل تخفیفات و امتیازات ویژه خواهند شد.
وی افزود : برگزاری این همایش گامی موثردر راستای فعالیت نمایندگی های مجاز شرکت آپکو و نوید بخش فعالیتهای اجرایی و اساسی تر در این شرکت باشد.
مدیر عامل آپکو در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص نحوه عملکرد شرکت آپکو در سال گذشته و برنامه های این شرکت در سال ۹۱ پرداخت و گفت : عرضه تجهیزات و لوازم جانبی خودرو و خودروهای سفارشی  ، ارئه خدمات از دیگر فعالیت های شرکت آپکو است.
مدیر عامل شرکت آپکو در ادامه به ماموریت ، اهداف  و چشم اندازهای شرکت آپکو طی ۵ سال آینده  پرداخت و افزود : در حال حاضر حرکت در مسیر طراحی ، تامین ، تولید و فروش و خدمات پس از فروش در حوزه خودروها و قطعات سفارشی از ماموریت های شرکت آپکو است.
وی در ادامه عرضه حداقل ۱۰ درصد از محصولات ایران خودرو در غالب خودروهای سفارشی ، کسب ۳۰ درصد از بازار قطعات جانبی و آپشن خودروها و ایجاد ۳۰۰ نمایندگی  و عامل فروش را جزء چشم اندازهای شرکت آپکو در ۵ سال آینده ذکر کرد و اظهار داشت : به منظور تحقق چشم انداز ۵ ساله شرکت ، ۵ استراتژی تدوین و طراحی شده است که به ترتیب، توزیع هدفمند در محصولات و خدمات،چابک سازی، توسعه شبکه ، بازارگشایی و نام داری، استفاده حداکثری از پتانسیل ایران خودرو است .
مدیر عامل شرکت آپکو همچنین ،عرضه بسته های سفارشی را از اقدامات این شرکت در راستای همکاری نزدیک با ایران خودرو عنوان کرد و گفت : در سال ۸۹ ، شرکت آپکو در جهت همکاری بهتر و نزدیک تر با شرکت ایران خودرو، ۳۰ هزار بسته سفارشی عرضه نمود ،  در سال ۹۰ ، حدود ۲۳ هزار بسته سفارشی و در سال جاری در نظر دارد که ۵۰ هزار بسته سفارشی را عرضه نماید.
پور سعیدی در ادامه به عملکرد فروش قطعات این شرکت در سال ۹۰ و اهداف این شرکت در سال ۹۱ پرداخت و تصریح کرد :شرکت آپکو در سال گذشته ۹ میلیارد و ۸ میلیون تومان فروش قطعات داشت که از این رقم یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون توسط نمایندگی ها و ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از این عدد توسط سایر روشهای فروش حاصل شد به طوری که در این راستا سهم نمایندگی ها از کل فروش تنها ۱۷ درصد بود به همین منظور درصدد افزایش سهم نمایندگی ها و رساندن آن به ۵۰ درصد از سهم فروش است.
وی همچنین از افزایش ۲٫۵ برابری فروش نمایندگی های فروش شرکت آپکو خبر داد و گفت : شرکت آپکو در سال ۸۹ با ۳۷ نمایندگی مجاز،حدود ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشت که این رقم در سال ۹۰ با افزایش ۵۱ درصدی از نظر تعدادی رو برو شد و به ۵۶ نمایندگی و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش رسید که این رقم فروش، حاکی از رشد ۲٫۵ برابری فروش نمایندگی های مجاز و فروش شرکت آپکو است.
پورسعیدی در پایان از طرح فروش ویژه شرکت آپکو به مناسبت ۱۳ رجب و میلاد حضرت علی(ع)  خبر داد و اظهار داشت : در سال جاری شرکت آپکو روشهای مختلف و متنوع را در قالب فروش برنامه ریزی نموده است .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۹۱۷۲۱۲۳۷۱۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.