عروسک «لیمون» به کودکان تعلیمات دینی می‌دهد

مدیر شبکه الکوثر در یک نشست خبری:

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مدیر شبکه جهانی الکوثر در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران حاضر شد و به معرفی ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در این شبکه پرداخت.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر، در ابتدای این نشست دکتر علی خندق آبادی به معرفی شبکه، اهداف و ساختار آن پراخته و در خصوص برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: یکی از نو آوریهای شبکه الکوثر تهیه و پخش برنامه مسابقه قرآنی و تلویزیونی «ان للمتقین مفازا» است که امسال پنجمین سال پخش زنده خود را پیش رو دارد.

دکتر خندق آبادی خاطر نشان کرد: این برنامه که اولین مسابقه تلویزیونی زنده در زمینه قرآن در شبکه های جهانی است، هر شب و در طول ماه مبارک رمضان پخش می گردد و در پایان به ۵ نفر برتر جوائزی اهدا می شود.

وی در ادامه به معرفی دیگر برنامه های شبکه در ماه مبارک رمضان پرداخته و یاد آور شد: برنامه ویژه افطار از استودیوی شبکه الکوثر در بیروت ، بصورت زنده و با عنوان(رمضان احلی) پخش می گردد. برنامه احکام الاسلام با موضوع فقه روزه ، حقائق التاریخ و مطارحات فی العقیده که از برنامه های پربیننده شبکه می باشند و مسابقه تلفنی ۲۸ با حضور شرکت کنندگانی از سراسر دنیا از دیگر برنامه های ویژه الکوثر در این ماه پرفضیلت می باشد.

مدیر شبکه الکوثر افزود: پخش تلاوت ترتیل قرآن بصورت زنده از قم، مشهد مقدس و نجف اشرف و همچنین ویژه برنامه سحر که از استودیوی شبکه در نجف اشرف بصورت زنده پخش می شود دیگر برنامه های ویژه شبکه به شمار می رود.

دکتر خندق آبادی در ادامه به برنامه های کودک شبکه در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت : گروه کودک نیز برنامه های متنوع و متناسبی را برای سه گروه سنی خردسال ،کودک و نوجوان در این ماه مبارک در نظر دارد که از آن جمله می توان به تولید چند برنامه مناسبتی وپخش آن در این ماه مبارک اشاره کرد.

وی گفت : عروسک «لیمون» که در شبکه طراحی شده است جایگاه ویژه ای دربین کودکان کشورهای عربی پیدا کرده است و در ماه مبارک رمضان نیز با موضوعات مناسب بصورت روزانه تعالیم دینی و مذهبی را به کودکان آموزش می دهد.

وی همچنین در ادامه به تشریح فعالیتهای شبکه در حوزه بیداری اسلامی پرداخته و یادآور شد : الکوثر با برعهده گرفتن نقشی متفاوت نسبت به شبکه های خبری به تحلیل و بررسی عمیق این انقلابها پرداخت و از ابتدا تاکنون با تهیه ۶ مجموعه برنامه با اهداف و رویکردهای مشخص در زمینه بیداری اسلامی به پوشش وسیع این رویدادها پرداخت ، که آخرین برنامه در حال تولید شبکه در این خصوص نقش زنان در بیداری اسلامی می باشد.

انتهای پیام/ح.گ/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۲۷۲


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.