عروس بدشانس کانادایی به خاطر یک عکس جان خود را از دست داد

حادثه > خارجی
عروس نگون‌بخت کانادایی در حالیکه با لباس عروسی خود در کنار آبشاری ایستاده بود تا از او عکس‌ بگیرند، پس از لیز خوردن پایش، به پایین پرتاب شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش فارس به نقل از اسکای‌نیوز، یک عروس کانادایی در شب عروسی خود در حالیکه لباس عروسی بر تن داشت و عکاس در حال عکس‌گیری از وی در کنار آبشاری بود، پس از لیز خوردن پایش، از آبشار به پایین پرتاب شد و درگذشت.

بر اساس این گزارش، عکاس مراسم عروسی در آبشار «داروین» در «کبک» کانادا در حال عکس گرفتن از این عروس ۳۰ ساله بود که ناگهان صخره زیر پای وی جدا شد و این عروس نگون بخت به پایین پرتاب شد.

اسکای نیوز ادامه داد که این عروس کانادایی می‌خواسته تا برای عکس‌های مراسم عروسی خود، مکان‌های بسیار معروف را به عنوان پس زمینه عکس‌های خود برگزیند.

این رخداد، روز جمعه ساعت ۱۴:۰۰ به وقت محلی رخ داد و جسد وی بیش از سه ساعت پس از افتادنش به پایین آبشار، پیدا شد.

ارتفاع آبشار بیش از ۱۸ متر بوده است و «رونالد مک اینیس» از مقامات پلیس محلی اعلام کرد که هیچ کس موفق به نجات او نشده است زیرا ارتفاع آبشار بسیار بلند و جریان آب نیز شدید بوده و صخره‌های زیادی در مسیر آبشار قرار گرفته داشته است.

دو نفر از شاهدان ماجرا نیز به دلیل دیدن چنین صحنه‌ای بهت زده شده و مقامات اورژانس مجبور شدند که آنها را برای مداوا به بیمارستان منتقل کنند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.