عزم دشمنان قسم‌خورده ایران ناکام می‌ماند/ ملت با پشتوانه “رهبر معظم انقلاب” ایستاده‌ است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

پشنگ در واکنش به تصویب قطعنامه نقض حقوق بشر ایران در سازمان ملل:

نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد اخیر سازمان ملل متحد، گفت: هر بدخواهی که به ظن خود قصد فشار به ملت ایران داشته باشد، ناکام خواهد ماند.

“حمیدرضا پشنگ” در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عملکرد اخیر سازمان ملل متحد در به تصویب‌رساندن نقض حقوق بشر از سوی ایران، اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس ایران اسلامی همواره به بهانه‌های واهی و غیرواقعی عزم خود را  برای مشکل‌آفرینی علیه کشورمان جزم کرده‌اند.

 وی با بیان اینکه غرب اهداف شوم و اختلافات داخلی خود را به خاورمیانه ازجمله ایران تسری می‌دهد، ادامه داد: این دشمنان به خیال  موفقیت در دیپلماسی اخیرشان در کشورهای عراق و افغانستان تلاش می‌کنند، که آن هم به دلیل آگاهی مردم و قومیت‌های مختلف نقش بر آب شد.

نماینده سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اروپا و غرب در مسئله‌هسته‌ای و تحریم‌ها ناکام مانده است، اضافه کرد: امروز نیز دست دشمنان ایران اسلامی با همدلی ملت و درایت “مقام معظم رهبری” ، همچنین با پشتوانه از دولت یازدهم، از همه جا کوتاه شده و راه به جایی نخواهند برد.

دبیر اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران از هر قوم و قبیله‌ای در کمال آسایش زندگی می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم زاهدان همان‌طور که در انتخابات ۲۴ خرداد حمایت بالای ۸۰ درصدی خود را اعلام کرده‌، در همه عرصه‌ها در کنار ملت شریف ایران و پیروی رهبر معظم ایستاده‌ است؛ هر بدخواهی که  به ظن خود قصد فشار به ملت ایران داشته باشد، ناکام خواهد ماند.  
 
‌انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.