عزیزمحمدی:باشگاه ها برای حضور در لیگ قهرمانان باید حرفه ای شوند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا،’عزیزالله محمدی’ در حاشیه نشست مجمع اتحادیه باشگاه های فوتبال کشور خاطرنشان کرد:چنانچه باشگاه ها حرفه ای نشوند در صورت کسب سهمیه نیز اجازه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهند داشت و کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم هایی که مجوز دارند را در این رقابت مهم شرکت می دهد.

وی افزود:ما طرح ساختار نوین اتحادیه فوتبال را آماده کرده ایم که برنامه اصلی آن در مورد حرفه ای شدن باشگاه ها و ایجاد تغییرات است.

محمدی عنوان کرد:یکسری پیشنهاداتی ارایه شده است تا اختلافات فوتبال را از بین ببرد و مشکلات کمیته انضباطی نیز به حداقل برسد.

رییس اتحادیه فوتبال با اشاره به نقش مهم مجلس شواری اسلامی در راه خصوصی سازی باشگاه ها اظهار داشت: در این راه باید کارگروهی تشکیل شده و مدیران بانفوذ و دارای معقولیت کشور همچون رویانیان و عابدینی درآن حضور داشته تا بتوانند رابطه خوبی بین فوتبال و نمایندگان مجلس ایجاد کنند تا قدم های خصوصی سازی به سرعت برداشته شود.

وی ادامه داد: امیدوارم تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانون کپی رایت و برند را تصویب کرده و بتوانند حق پخش کامل تلویزیونی را به باشگاه ها ارایه کنند، ضمن اینکه باید شرایطی فراهم شده تا به تدریج ورزشگاه ها نیز در اختیار باشگاه ها قرار بگیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: ایجاد تغییرات نیازمند هزینه های زیاد است و در این راه اتحادیه و باشگاه ها باید به یکدیگر کمک کنند تا هزینه ها کاهش یافته و فوتبال ایران به اهداف خود برسد.

وی با اشاره به حضور نمایندگاه کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران گفت: قرار بود آنها چندی پیش به کشورمان سفر کنند که با توجه به برگزاری انتخابات فدراسیون این سفر به تعویق افتاد و ما در مرداد یا شهریور ماه میزبان نمایندگان کنفدراسیون خواهیم بود.

رییس اتحادیه باشگاه ها عنوان کرد: باید تا آن زمان تمام مشکلات برطرف شده تا اجازه ندهیم دوباره سهمیه ای از فوتبال ایران در لیگ قهرمانان کاسته شود.

وی گفت:سهمیه ای که آبان ماه به کشورها ارایه می شود تا دو سال قطعی است و تمامی جامه فوتبال باید با هم متحد باشند تا همچنان در لیگ قهرمانان چهار سهمیه کامل را داشته باشیم.

۳۷۸۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۷۵۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.