عسگراولادی: زیباکلام باید از هاشمی عذرخواهی کند

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
رئیس جبهه پیروان دربارهٔ اظهارات زیباکلام در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی که گفته بود هاشمی در حال تبدیل به اپوزیسیون است،گفت: وی باید از هاشمی عذرخواهی کند.

به گزارش تسنیم، حبیب الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله سید جلال الدین طاهری اصفهانی، گفت: خدمات مرحوم آیت الله طاهری به انقلاب به ویژه در ایام دهه اول انقلاب در سنگر امام جمعه اصفهان و نیز ۸ سال دفاع مقدس در کنار رزمندگان اسلام به خصوص شهادت یکی از فرزندان این عالم مجاهد، برجسته است و در مواردی امام (ره) از وی به نیکی یاد می‌کرد، خداوند او را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد.

وی همچنین با تجلیل از پدیدآورندگان حماسه خرداد، اظهار داشت: نیم قرن از حماسه ۱۵ خرداد می گذرد و در این نیم قرن دشمنان اسلام ضعیف تر و ذلیل تر و پیروان امام(ره) و انقلاب هر روز قوی تر و نیرومند تر شده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی دربارهٔ اظهارات زیباکلام در مورد آیت الله هاشمی رفسنجانی که گفته بود هاشمی در حال تبدیل به اپوزیسیون است، گفت: متاسفم از این دست اظهارات، آن هم در آستانه ۱۵ خرداد. متهم کردن یکی از فرزندان انقلاب و پدیدآورندگان ۱۵ خرداد به اپوزیسیون.

عسگراولادی افزود: زیبا کلام که نامش صادق و کلامش باید زیبا باشد، نباید تنش آفرین و موهن موضع بگیرد.آقای زیبا کلام به سبب این اهانت به آقای هاشمی باید از وی عذرخواهی کند.آیت الله هاشمی رفسنجانی امین مقام معظم رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام است و از استوانه‌های نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود. وی تلاش داشته و دارد که همانند امام (ره) و مقام معظم رهبری و بزرگان نظام  فراجناحی موضع داشته باشند و خود را در محدوده جناح ها محدود نمی‌کنند

.وی ادامه داد: نظرات ابرازی هاشمی برای بهبود امور را باید در چارچوب منافع و مصالح نظام تلقی کرد، نه خوشایند یا تلخ کامی اپوزیسیون، وی همواره در شان مشاوری دلسوز برای رهبر عزیز انقلاب بوده و ان شاءالله خواهند بود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با اشاره به فراز و فرودهای ضد انقلاب در داخل تصریح کرد: بیش از سه دهه است انقلاب سرپا ایستاده و ما اکنون در دهه چهارم انقلاب مستقرترین نظام سیاسی جهان هستیم، مخالفان نظام باید آرزوی بازگشت به قدرت را به گور ببرند.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.