عسگراولادی: فضای انتخابات را به میدان جنگ تبدیل نکنیم

۷ م دیماه ،

3124-1.jpg

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: : اگر ما درست عمل کنیم مراجع تقلید و علمای بزرگ ما را تایید می‌کنند و مقام معظم رهبری که پدر امت می باشند این مجموعه در حال حرکت را رها نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حبیب‌الله عسگراولادی صبح امروز در همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری با مورد توجه قرار دادن روز ۹ دی اظهار کرد:‌ بعضی که هم‌اکنون ۹ دی را مصادره می‌کنند اصلا آن روز کاره‌ای نبوده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تشکلی نمی‌تواند ۹ دی را مصادره کند، اظهار کرد: ۹ دی نسیمی بود که تمام آلودگی‌های فضا را از بین برد.

عسگراولادی در ادامه اظهار کرد: دشمن ما هرگاه نتوانست مستقیم بجنگد، جنگ فرهنگی به راه انداخت و وقتی در این مسیر نیز موفق نشد جنگ اقتصادی را مورد توجه قرار داد و پس از این مرحله نیز سعی کرد در داخل کشور بین مردم و مردم، مردم و رهبری گسل ایجاد کند و اگر در این مسیر نیز توفیقی به دست نیاورد سعی کرد تا مسیر انحرافی ایجاد کند.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مدنظر قرار دادن ناسیونالیسم، نژاد‌گرایی و زبان‌گرایی از خطوط انحرافی است، گفت: جریان انحرافی مکتبی ایرانی منهای اسلام را مدنظر قرار داد، اما این در حالی است که شهدای محراب آیت‌الله خامنه‌ای و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تربیت‌شدگان امام بودند که گفتند که اسلام دین حکومتی است و حکومت اسلامی است که می‌تواند موفق و جهانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه امام در داخل کشور دیکتاتور را، ‌در دنیای اسلام، ‌اسرائیل و در جهان،‌ آمریکا را هدف قرار داد، خاطرنشان کرد: اگرچه برای مردم اسرائیل و مردم آمریکا دلسوزی می‌شود اما اگر مردم اسرائیل پشتیبان دولت‌شان نباشند آنها نمی‌توانند بی‌رحمانه مردم فلسطین را به خاک و خون بکشنند و اگر مردم آمریکا از مالیات دادن امساک کنند آمریکا نمی‌تواند بی‌سر و صدا کشتار کند و همه جا دم از حقوق بشر بزند.

عسگراولادی گفت: در بحث انتخابات اهل فتنه بر دو بال تقلب و دروغ سوار بودند و دیدیم که در مصر هم همین اتفاق افتاد در نتیجه چنین کاری کار استکبار است. در مصر رقیب مرسی اتهام تقلب و دروغ را مورد توجه قرار داد.

وی همچنین گفت که فتنه، ایجاد گسل بین مردم و رهبری و انحراف از خطوط شیطان است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با مورد توجه قرار دادن رویکرد این تشکل در مسیر منتهی به انتخابات آینده گفت: اگر ما درست عمل کنیم مراجع تقلید و علمای بزرگ ما را تایید می‌کنند و مقام معظم رهبری که پدر امت می باشند این مجموعه در حال حرکت را رها نخواهند کرد.

عسگراولادی در ادامه اظهار کرد: ما نباید اجازه بدهیم که فضای انتخابات به میدان جنگ تبدیل شود بلکه لازم است این فضا را به جشن ملی تمام عیار تبدیل کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.