عسگری: اگر در زمین بودم راه آهن تا صبح هم گل نمی‌زد

۳۰م دیماه ،

در دیدار تیم های آلومینیوم المهدی هرمزگان و راه آهن تهران که با پیروزی سه بر صفر شاگردان دایی به پایان رسید، از حاشیه به دور نبود و در شش دقیقه ای که وحید عسگری مدافع تیم آلومینیوم به سبب پارگی لب خارج از زمین به سر می برد، دروازه زردپوشان هرمزگانی باز شد تا زمینه ساز شکست سنگین شاگردان میثاقیان باشد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، وحید عسگری، افزود: در حالی که ۷۸ دقیقه تیم آلومینیوم عملکرد ماسبی را برابر تیم راه آهن از خود نشان داده بود و حتی یک بار دیرک دروازه تیم میزبان را به لرزه انداخت، عوامل برگزاری مسابقه با ممانعت از حضورم در زمین شکست تیم آلومینیوم را رقم زدند.

وی با بیان اینکه پس از پارگی لبم از زمین مسابقه خارج آمدم تا مداوا بر روی آن صورت گیرد، اظهار کرد: پزشکان تیم آلومینیوم تمامی تلاش خود را به کار بستند و با مداوای بنده و زدن سه بخیه جذبی شرایط برای حضورم در زمین مهیا شد که متأسفانه داور چهارم و مسئول برگزاری مسابقه با بهانه گیری های مختلف مانع از حضورم در زمین شدند.

عسگری با اشاره به اینکه با حضور در رختکن لباسم را تعویض کردم، اضافه کرد: یکبار نوع پانسمان، یکبار خونی بودن لباس و بار دیگر بند نیامدن خونریزی بهانه ای برای جلوگیری از حضورم در زمین شد.

مدافع تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از آن که ۵ دقیقه از حضورم در زمین ممانعت شد، قهرمانی به کنار زمین آمد و گفت با پانسمان مجدد به داخل زمین بیایم اما بار دیگر داور چهارم مانع شد و نمی دانم چرا به این راحتی سر تیم ما را بریدند، در همین حال تیم راه آهن از ده نفره بودن ما استفاده کرده و دروازه ما را باز کرد و پس از آن دیگر روحیه بازیکنان متلاشی شد. اگر در زمین بودم راه آهن تا صبح هم گل نمی‌زد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.