عسگر اولادی: خوابی برای کروبی ندیده ام

۲۶م دیماه ،

من چنین خوابی ندیده ام و اطلاعی از این خبر نیز ندارم.وی افزود: خبر خواب بنده در خصوص مهدی کروبی ساختگی و کذب است.

ممتازنیوز: برخی از سایت‌ها در گزارش‌هایی راز موضع گیری‌های اخیر حبیب الله عسگراولادی دربارهٔ موسوی وکروبی را در خوابی بیان کرده اند که وی اخیرا دیده است. موضوعی که البته روز قبل با تکذیب این فعال سیاسی باسابقه مواجه شد.

عسگراولادی در خصوص این خواب به آریا گفت:من چنین خوابی ندیده ام و اطلاعی از این خبر نیز ندارم.وی افزود: خبر خواب بنده در خصوص مهدی کروبی ساختگی و کذب است.

عسکراولادی در این پایان تاکید کرد:بنده اصلا خوابی ندیده ام که بخواهم به دیدار رهبری بروم، بنابراین این خبر را تکذیب می‌کنم.

روز قبل برخی از رسانه‌ها به نقل از یک روزنامه نگار نوشتند: سخنان اخیر حبیب الله عسگراولادی دربارهٔ آقایان موسوی و کروبی برای من بسیار تعجب آور بود. وقتی هم بر مواضعش اصرار کرد تعجبم دوچندان شد. 

برای همین من را مجاب کرد تا با کنکاش دربارهٔ سبب این نوع موضع گیری هایش به اصل موضوع پی ببرم تا اینکه امروز یکی از آقایانی که به ایشان اعتماد زیادی دارم نقل قول مستقیمی از جانب آقای عسگراولادی دربارهٔ سبب این نوع موضع گیری هایش مطرح کرد که عینا نقل قول می‌کنم: «آقای عسگراولادی گفته شبی امام را در خواب دیدم سه نکته به من یاداوری کرد اول اینکه به فردی دینی دارم و باید آن را ادا کنم دوم اینکه به فردی دیگری از لحاظ مالی دینی دارم و سوم اینکه امام به گفتند وضعیتی که برای آقای کروبی پیش آمده به هیچ وجه درست نیست آقای کروبی رنج و مشقت زیادی کشیده است…. 

بعد از مدتی خواب را خدمت رهبری مطرح کردم و گفتم می‌توانم در این ارتباط موضع گیری کنم؟ که رهبری گفتند به تکلیف خود عمل کنید. وقتی دیدم هم به فردی واقعا دینی دارم و به فرد دیگری که امام اشاره کرد باید ادای دین از لحاظ مالی کنم وجود دارد یقین پیدا کردم آنچه را که دربارهٔ آقای کروبی گفتند صحت دارد.

روزنامه ابتکار

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.