عصبانیت فتنه گران از حماقت اتحادیه اروپا: ای نوبل ! ای صلح ! ای اروپا ! گند زدید ! + تصاویر

رسوایی سیاست های پشت پرده اعطای جایزه نوبل به اتحادیه اروپا با جدل و ناسزا گویی فتنه گران داخلی و خارجی به یکدیگر و اتحادیه اروپا همراه بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، در حالی که چند روزی از خیمه شب بازی دروغین جایزه به اصطلاح صلح نوبل به اتحادیه اروپا نگذشته بود ، این اتحادیه به ظاهر خیرخواه جهانیان با تصویب قطعنامه ای به تشدید تحریم ها علیه مردم ایران مبادرت ورزیده است.

رسوایی سیاست های پشت پرده اعطای این جایزه به اتحادیه اروپا که بی آبرویی و بدنامی هر چه بیشتر دست اندرکاران به اصطلاح صلح جهانی را موجب شد، با جدل و ناسزا گویی فتنه گران داخلی و خارجی به یکدیگر و اتحادیه اروپا همراه بوده است .

به طوری که برخی از عوامل جریان فتنه که احساس حماقت مضاعفی از این حقه های آشکار بیگانه می کنند با پرخاش به همفکرانشان آنان را به باد انتقاد گرفته  و از اعتمادی که به دولت های استعمارگر و مستبد غربی کرده اند دوستانشان را ملامت می کنند.

آقای ( ر- غ ) از محکومین دوران فتنه با مخاطب قرار دادن دوستانش در شبکه به اصطلاح اجتماعی فیس بوک می گوید :” قابل توجه خانم ها و آقایونی که تو ایران و احیانا خارج از ایران برای این تحریم ها هورا می کشند و کف می زنند : هیچ کشوری با تحریم های خارجی و دخالت دولت های دیگه به آزادی و دموکراسی نرسیده ! دموکراسی یه کالا نیست که از خارج وارد کنیم!

فتنه گران که به حقیقت ایستادگی و روحیه مقاوم مردم در مقابل مشکلات تحمیلی پی برده اند ، مدتی است با گرفتن ژست های به ظاهر وطن دوستانه سعی می کنند از مواضع غربگرایانه خود عقب نشینی کرده و به ظاهر مردمی تر باشند ، بلکه این ظاهر سازی ها اندکی محبوبیت برایشان به ارمغان بیاورد!

آقای (م – ا ) از فعالین و محکومین فتنه ۸۸  که پس از دوران محکومیتش فیس بوک نشین شده  هم با اشاره افتضاح به بار آمده  خطاب به دولتمداران اروپایی می نویسد : ” ای نوبل ! ای صلح ! ای اروپا ! برای حفظ ظاهر هم که شده روزی که جایزه صلح را گرفتید ، همان روز تحریم ها را علیه ملت ایران تشدید نمی کردید، این چنین موجودات صلح طلبی در جهان تشریف دارند و ما پی نبرده بودیم .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.