عضو اخوان المسلمین مصر:برخی رسانه های مزدور سعی در موجه نشان دادن چهره احمدشفیق دارند

به گزارش ایرنا، البلتاجی روز یکشنبه در سخنانی در قاهره گفت: برخی ها با به چالش کشیدن مواضع انقلابیون قصد به انحراف کشاندن انقلاب را دارند.آنها اخوان المسلمین را متهم می کنند که ستون پنجم رژیم مبارک در دوران انقلاب بوده و اعضای این گروه در دروان انقلاب زندانیان تبهکار و جانیان را از زندانها آزاد کردند، مراکز پلیس را به آتش کشیدند و انقلابیون را در روز موقعه الجمل (روزی که اراذل و اوباش طرفدار حسنی مبارک سوار بر شتر به انقلابیون در میدان التحریر حمله کردند ) به قتل رساندند.

وی افزود : کسانی که می خواهند احمد شفیق رییس جمهور مصر شود دروغ می گویند و اظهاراتی را که قبلا ‘عمر سلیمان’ رییس سازمان اطلاعات حسنی مبارک و دیگر طرفداران ان رژیم بیان کرده بودند، تکرار می کنند.

البلتاجی اظهار داشت: این افراد به کمک برخی رسانه های وابسته با وارونه جلوه دادن واقعیت ها و فریب دادن مردم عادی، قصد تفرقه اندازی میان انقلابیون و بهره برداری از آن را دارند.

البلتاجی از مردم مصر و همه گروهها خواست که در مقابل این دروغ ها و افترا ها ساکت ننشینند زیرا این مساله نه به سرنوشت اخوان المسلمین بلکه به سرنوشت انقلاب مربوط است.

عضو اخوان المسلمین گفت که مردم مصر این کار را نه برای دفاع از اخوان المسلمین بلکه به عنوان دفاع از حقیقتی انجام دهند که طرفداران نظام سابق می خواهند آن را پنهان کنند.

مترجمام**۱۴۰۸**۱۴۴۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۵۲۱۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.