عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با آریا: هزینه بازگشت اصلاح طلبان بسیار سنگین است

خبرگزاری آریا-بحث رفراندوم هسته ای  عبدالله نوری آب به آسیاب دشمن ریختن است.
حجت الاسلام احمد سالک ، عضو جامعه روحانیت مبارز  و نماینده مردم اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا درباره فعالیت اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می گوید:بسیاری از آقایان اصلاح طلب در جریان فتنه دستشان رو شد و حتی مورد مواخذه ملت قرار گرفتند که  بیش از ۱۰۰ نفر آنها هم محاکمه شدند.
وی با تاکید بر این که تلاش اصلاح طلبان این است که به مردم بازگردند،می افزاید:اما هزینه این برگشت بسیار سنگین است. در واقع این آقایان  فعالیتشان را شروع کرده اند تا بتوانند دوباره در این جریان جایگاه خودشان را به دست آورند اما مردم  با دوربین های دقیق و با بصیرت خود موضوع را تحت کنترل خود قرار می دهند تا ببینند چه پیش خواهد آمد.
سالک ادامه می دهد: امروز اظهارنظرها و بحث هایی که از سوی برخی از این آقایان اصلاح طلب مثل عبدالله نوری درباره رفراندوم هسته ای مطرح می شود به افکار شیطانی جهانی کمک می کنند و آب به آسیاب دشمن می ریزند در واقع باید از عبدالله نوری سوال کرد چرا در شرایطی که انرژی هسته ای مطالبه کل ایران و مقام معظم رهبری است و در کل جهان از اقتدار بالایی برخوردارشده و بیش از ۱۰ مورد انرژی هسته ای ما کاربرد صلح آمیز پزشکی، کشاورزی و …دارد که در شرایط فعلی  آقایان بحث رفراندوم را برای مساله هسته ای شدن مطرح می کنند که بگوییم آیا انرژی هسته ای می خواهیم یا نه.
عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید می کند:این اظهارنظرها ضربه زدن به خواسته و مطالبات مردم است از این رو آقایان اصلاح طلب  باید به نوع حرکتشان در بین مردم بیشتر اندیشه کنند و بدانند این رفتارها و حرکت ها برایشان مفید نخواهد بود.
وی رهبری سید محمد خاتمی و عبدالله نوری بر اصلاح طلبان را قابل بحث می داند و می گوید:هرکدام از آقایان خاتمی و عبدالله نوری جای بحث و تأمل دارند زیرا هر دوی اینها در جریانات گذشته نقش داشته اند از این رو ما برتری برای این جریان نمی بینیم .
نماینده مردم اصفهان تصریح می کند:اصلاح طلبان اکنون حرکت های درون تشکیلاتی دارند که در این قضیه باید اول خودشان را اصلاح کنند و مشکلات گذشته را جبران کنند که البته این مساله زمان بر است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.