عضو جامعه روحانیت مبارز:اقدامات خودسرانه خلاف شرع است

۱۰م اسفند ،

8-294.jpg

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این‌که مقام معظم رهبری مخالف اقدامات خودسرانه می باشند، اظهار کرد: چنین اقداماتی خلاف شرع و حرام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این‌که حزب‌آلله یعنی نیروهای مومن، متدین، انقلابی، در خط و ولایتمدار، خاطرنشان کرد: حزب‌الهی ولایتمدار است و به اقدامات خودسرانه که خلاف شرع است، دست نمی‌زند.

وی در ادامه با بیان این‌که کارهای حرام از جانب حزب‌الله انجام نمی‌شود، تصریح کرد: چنین اقداماتی به نیروهای مومن ضربه می‌زند.

ابراهیمی افزود: انقلاب که با تحمل سختی و با مقاومت و بردباری به دست آمده است، نباید بازیچه دست عده‌ای شود.

این فعال سیاسی همچنین با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی تبدیل به الگو شده است و بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اقدامات خودسرانه عده‌ای به نام حزب‌الله، چهره نظام را هم در میان مردم کشورمان هم در چشم جهانیان خراب می‌کند و دشمن شاد می‌شویم.

به گفته وی اگر این اقدامات عامرانه است که گناه کبیره‌ای محسوب می‌شود و اگر جاهلانه است، پس از بیانات رهبری نباید دیگر تکرار شود.

ابراهیمی در پایان با اشاره به این‌که در پشت پرده اقدامات خودسرانه، اشخاصی وجود دارند که مدیریت آن را در کنترل دارند، تصریح کرد: این اشخاص باید شناسایی شوند، زیرا آنها از اشخاص مخلص و متدین سوءاستفاده می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.