عضو جبهه پایداری: اگر موسوی بود وضع بدتر می‌شد

*همه را نمی‌توانم بگویم اما ما تعدادی از اعضای جبهه پایداری هستیم که موافق هستیم. من معتقدم آقای مرتضوی در مواقع حساس در دفاع از نظام خوب عمل کرده است.

*اکثر ما دولت را بدون مشایی قبول داریم. حالا کوچک‌زاده و بعضی افراد محدود هستند که نظر آنها هم نظر جبهه پایداری نیست. اما اصل جبهه پایداری با دستور آیت‌الله مصباح برای این به وجود آمد که مرز ما به عنوان اصولگرا با مرز آقای مشایی جدا شود.

*من در حد رییس‌جمهوری که مورد عنایت رهبری است، قبولش دارم. اما اگر تفکرش پیرو تفکر مشایی باشد، نه. الان نمی‌توانیم بگوییم تفکرش دنباله‌رو مشایی است اما می‌گوییم در جایی که احمدی‌نژاد بگوید مشایی را قبول دارد از او حمایت نمی‌کنیم. اما این بحث‌ها به هر حال باعث انشقاق در جبهه پایداری نمی‌شود. مثلا برخی از ما در انتخابات ریاست مجلس به آقای لاریجانی رای دادیم و به آقای حداد رای ندادیم. آن یک بحث صنفی بود و موجب انشقاق نمی‌شود.

*ممکن است یکی از وزیران کاندیدا شود و ما هم از او حمایت کنیم چون وزیران که از مشایی حمایت نمی‌کنند. حالا مشایی هم یک فرد است و اگر به یک نفر رای هم بدهد ما به او کاری نداریم. اما می‌دانیم که دیگر در دولت دخالت نخواهد داشت. او دیگر در دولت نخواهد بود و اصلا جبهه پایداری برای اینکه با مشایی و جریان انحراف مرزبندی کند، به وجود آمد.

*اگر موسوی بود وضع بدتر می‌شد و الان دلار به جای دوهزار و ۵۰۰ تومان، شده بود سه هزار تومان. اصلا معلوم نبود مملکت ما به کجا می‌کشید. مگر اینکه موسوی به اصول اساسی پا می‌زد تا تحریم نشویم. اما به هر حال ما آن روز احمدی‌نژاد را آوردیم و الان هم منتقد او هستیم.

* اگر این فشارها به علت ایستادگی بر اصول و دفاع از حق هسته‌یی است، ما این مسوولیت را می‌پذیریم و به این وضعیت افتخار می‌کنیم.

/۲۷۲۱۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.