عضو شورای رهبری حماس با وزیر کشور دیدار کرد

۲۷م دیماه ،

“عماد العالمی” عضو شورای رهبری حماس بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) در تهران با وزیر کشور ملاقات کرد .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور “عماد العالمی” عضو شورای رهبری جنبش مقاومت مردمی فلسطین ( حماس ) بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) در تهران در محل وزارت کشور با مصطفی محمدنجار وزیر کشور دیدار کرد .

العالمی ، از مسئولین کمیته سیاسی حماس در این ملاقات با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه مردم و دولت ایران از فلسطین ، پیروزی‌های پی در پی مقاومت را برخواسته از اراده مردم فلسطین و اطمینان مقاومت از تداوم همبستگی مسلمانان با آرمان فلسطین و از جمله مردم و دولت مقتدر ایران دانست .

محمدنجاروزیر کشور در این ملاقات با تشریح مبانی اعتقادی حمایت جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ملت فلسطین ، بر اعتماد و اطمینان خاطر مردم ایران اسلامی به سنت‌های الهی و اعتقاد به پیروزی نهایی مظلومان و مستضعفان اشاره کرد و بر تداوم این حمایت‌ها که منطبق با رویکردهای آرمانگرایانه و صلح‌طلبانه ملت ایران است تأکید کرد .

شایان ذکر است بررسی شرایط و تبادل نظر درخصوص آخرین تحولات در عرصه فلسطین و ارزیابی رویکردهای تعمیق و گسترش روابط فیمابین از دیگر موضوعاتی است که در ملاقات وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و عضو شورای رهبری حماس ، مورد بحث قرار گرفت .
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.