عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در گفتگو با آریا: بعید است اصولگرایان به وحدت برسند

خبرگزاری آریا- امکان به وحدت رسیدن اصولگرایان تقریبا ناممکن است، اما حداقل دو جبهه  پایداری و جبهه متحد باید تلاش کنند تا  با یکدیگر ائتلاف کنند.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی ،عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی آریا می گوید: ما امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اصولگرایان به اتحاد برسند.
وی می افزاید: در حال حاضر هیچ چیز شفاف نیست، اما تلاش می کنیم اصولگرایان به وحدت برسند.
نماینده مجلس هشتم با بیان این مطلب که هنوز کاندیداها به طور جدی معرفی نشده اند، تاکید می کند: برای تعیین مصادیق تا انتخابات ریاست جمهوری یازدهم فرصت زیادی داریم.
حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان می کند: طبیعی است اگر اختلافات میان اصولگرایان همچنان تشدید شود عوارض و آسیب های جدی به این جریان وارد می شود در واقع درست است که امکان به وحدت رسیدن اصولگرایان تقریبا ناممکن است اما حداقل این دو جبهه  باید تلاش کنند تا  با یکدیگر ائتلاف کنند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره فعالیت اصلاح طلبان نیز می گوید: اول باید دید اصلاح طلبانی که امروز برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مطرح هستند از سوی شورای نگهبان تائید صلاحیت می شوند یا خیر؟
وی تصریح می کند: در واقع باید دید افرادی چون عبدالله نوری و خاتمی و … توانسته اند خود را از جریان فتنه جدا کنند یا همچنان در نزد افکار عمومی متهم هستند اگر این اتهام همچنان باقی بماند بنده در تایید صلاحیت آنها از سوی شورای نگهبان تردید دارم اما اگر بتوانند این اتهام را از خود دور کنند و در برابر جریان فتنه موضع بگیرند در این صورت می توان درباره آنها سخن گفت.
نماینده مجلس هشتم اظهار می دارد: با شرایط فعلی که اصلاح طلبان دارند بنده بعید می دانم در انتخابات ریاست جمهوری موفق شوند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.