عضو شورای مرکزی جبهه پیروان در گفتگو با آریا : مردم برای تندروها تره هم خرد نمی کنند/ اظهارات سعید قاسمی درباره ناطق نوری مصداق بی بصیرتی است

خبرگزاری آریا- افرادتند رو باید بدانند مردم برای آنها تره هم خرد نمی کنند.
ابوالقاسم رئوفیان عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا اظهارات سعید قاسمی درباره ناطق نوری را بی بصیرتی خواند و گفت: از آنجایی که افرادی اینچنین چهره شناخته شده ای نیستند بنابراین با بیان چنین اظهاراتی درباره شخصیتهایی چون ناطق نوری درصدند نام خود را بر سر زبان ها بیندازند.
وی افزود: این افراد باید بدانند مردم برای آنها تره هم خرد نمی کنند و جایگاهی در بین مردم ندارند.

وی اظهار داشت: کوتاهی و مدارا با این افراد که اقدام به تشویش افکارعمومی می کنند حد و اندازه دارد یعنی وقتی اینها به دنبال ناامن کردن فضای روانی کشور هستند نباید با آنها مدارا کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: ما در شب قدر می بینیم مراسم آقای ناطق نوری بر هم زده می شود ولی آن فرد با این که این مساله را تکذیب می کند اما اظهاراتی را مطرح می کند که نشان می دهد هم قسم حضرت عباس خورده و هم دم خروس پیدا بوده لذا برخی افراد گاهی بند را آب می دهند.
وی ادامه داد: این افراد در چه حد و اندازه ای هستند که بخواهند چنین صحبتهایی مطرح کنند و به آقای ناطق نوری که امروز به عنوان بازرس ویژه دفتر مقام معظم رهبری انجام وظیفه می کند چنین نسبت هایی بدهد لذا این فرد باید این مساله را تشخیص دهد .
رئوفیان تاکید کرد: نباید مسئولین به راحتی از کنار مسائل بگذرند تا این افراد فضای امنی را برای خود احساس کنند و افکار عمومی را به انحراف بکشانند لذا فرد مذکور هم قطعا باید در برابر سخنانی که مطرح کرده پاسخگو باشد .

به نظر می رسد پس از انتخابات ریاست جمهوری نهم برخی به دنبال مخدوش کردن افکار عمومی و ایجاد بدبینی در مردم نسبت به استوانه های انقلاب بوده و هستند.
وی خاطرنشان کرد: این رفتارها مغایر با خردسیاسی و در تعارض با امنیت اجتماعی است بنابراین انتظار می رود مسئولان قوه قضاییه با این عوامل برخورد کنند تا امکان سوء استفاده از جانب افراد فرصت  طلب گرفته شود. 

آریا :گفتنی است بخش هایی از این گفتگو به دلیل جلوگیری از تند شدن فضا و شرایط خاص کشور حذف شده است؛ در عین حال خبرگزاری آریا حق پاسخ گویی برای آقای سعید قاسمی را محفوظ می داند و آمادگی دارد پاسخ ایشان به اظهارات آقای رئوفیان را نیز درج کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.