عضو فراکسیون اصولگرایان در گفتگو با آریا: لاریجانی استقلال مجلس را حفظ کرد

خبرگزاری آریا-حمایت بیش از حد حداد عادل از دولت در مجلس هفتم موجب شد  ایشان متهم به حمایت از دولت احمدی نژاد شود لذا به عقیده من جایگاه حداد عادل به دلیل موضع گیری هایش آسیب دیده است.
محمد کرمی راد عضو فراکسیون اصولگرای مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا می گوید:با توجه به شماختی که از آقای لاریجانی دارم لذا ایشان را برای ریاست مجلس نهم مفیدتر می دانم.
این نماینده مجلس  معتقد است:حمایت بیش از حد حداد عادل از دولت در مجلس هفتم موجب شد  ایشان متهم به حمایت از دولت احمدی نژاد شود لذا به عقیده من جایگاه حداد عادل به دلیل موضع گیری هایش آسیب دیده است.
کرمی راد اضافه می کند:اما لاریجانی در مجلس هشتم تلاش کرد در ضمن حفظ  استقلال مجلس  با دولت نیز همکاری و همیاری خوبی داشته باشد البته در پاره ای از موارد ضعف هایی در مجلس هشتم وجود داشت به طوری که در مواردی شاهد بودیم به دلیل لابی گری هایی که صورت می گرفت تصمیمات عوض می شد در حالی که انتظار پختگی بیشتر می رفت .
این عضو فراکسیون اصولگرایان تاکید می کند:لاریجانی در مجلس هشتم مدیریت خوبی داشته است بنابراین شانس ایشان را برای ریاست مجلس نهم به مراتب از حداد عادل بیشتر می دانم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.