عضو فراکسیون رهروان ولایت:کاندیداها قولی دهند که شدنی باشد

۱۳خردادماه،

18937.jpg

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس باتاکید بر این‌که کاندیداها باید قولی دهند که شدنی باشد، گفت: آنچه شدنی است باید در برنامه‌های کاندیداها بیان شود.

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، اظهار کرد: در حال حاضر که چندروزی است تبلیغات کاندیداها آغاز شده است تا اندازه‌ای‌ کاندیداهای هشت‌گانه باید موضوعاتی را مطرح کنند که تضعیف نظام نباشد.

وی با بیان این‌که تحولات بزرگی طی سی و چهار سال همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کردند، اتفاق افتاده است، گفت: نباید کاندیداها در شرایط امروز چه آنهایی که در این دولت و چه آنهایی که در دولت‌های قبلی قرار دارند به هر سبب به تخریب بپردازند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ابراز امیدواری کرد که کاندیداها در برنامه‌های خود آن چیزی را که به مطلوب بودن فضا کمک می‌کند، بیان کنند، نه این‌که سعی داشته باشند با تخریب دیگران برای خود نردبانی درست کنند.

احمدی با اشاره به تاثیرگذاری انتخابات شوراها در پرشورتر شدن انتخابات ریاست‌جمهوری ، اظهار کرد: قطعا حضور مردم در انتخابات شوراها شور و هیجانی را برای انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم خواهد کرد و مردم با بصیرت رأی می‌دهند. آنهایی که متفکر می باشند و در راس کار قرار دارند فضا را به سمت و سویی ببرند که سبب پرشوری در انتخابات شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.