عضو مجلس شورای اسلامی: کشور امروز لیدر می‌خواهد نه لودر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

عضو مجلس شورای اسلامی: کشور امروز لیدر می‌خواهد نه لودر

عضو مجلس شورای اسلامی:
کشور امروز لیدر می‌خواهد نه لودر

ممتازنیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه نعمت زاده برند صنعت ایران است، گفت:‌ امروز به وزیران با برنامه و توانمند نیاز داریم کشور دیگر نیاز به لودر ندارد بلکه لیدر می‌خواهد.

به گزارش ممتازنیوز، سیدشریف حسینی در نشست علنی امروز (پنجشنبه ۲۴ مرداد) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی دولت یازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم خوزستان مراتب گلایه خود را به دلیل عدم استفاده از نیروهای توانمند خوزستانی در کابینه تدبیر و امید اعلام می کنم گفت: همچنین از وزیر پیشنهادی دفاع در تعجب هستم که چگونه دیروز در نام بردن از اقوام ایرانی نام مردم خوزستان را فراموش کرد. مردمی که از بین ۲۳ هزار شهید ۱۲ هزار شهید را در کارنامه خود دارند.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز به عنوان مدافع و موافق نعمت زاده و به نمایندگی از رئیس و اکثریت اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در این جایگاه حضور یافتند، افزود: از برخی مخالفان متعجبم که دیروز صحبت هایی انجام شد که نه برای نعمت زاده که برای برخی دستگاه های نظام نیز ایجاد مشکل کرد.
وی با بیان اینکه چگونه است که دستگاه قضا با توجه به تعداد زیادی پرونده های نعمت زاده هنوز وی را احضار نکرده است، ادامه داد: چگونه است که دستگاه امنیت وی را برای وزارت تأیید می کند بنابراین بهتر است که این صحبت ها را از پشت این تریبون مقدس مطرح نکنیم.
این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه نجابت که مشاور و معاون وزیر دولت نهم و دهم تمام صحبت های مخالف را رد می کند گفت: در مورد این موضوع می گوید مسائلی که مخالف نعمت زاده می گوید را قبول نداشته و آنان را به طور قوی تکذیب و مسئولیت آن را بر عهده می گیرد.
حسینی افزود: در بحث شخص کویتی که مخالف مطرح کرد نجابت گفته است در دولت نهم از عدم ارتباط حاد سرمایه گذار کویتی با نعمت زاده خبر داد و ادامه داد یکی از افتخارات نعمت زاده مقاومت در برابر زیاده خواهی سرمایه گذار کویتی بود.
وی با اشاره به بحث پتروشیمی کاویان گفت: نجابت مطرح کرد که در دولت احمدی نژاد مبلغ آن کمتر شده ولی نگفت که تناژ قرارداد اولیه نیز کمتر شده است.
این نماینده مردم در مجلس نهم چرا برای مخالفت با یک وزیر سفسطه می کنیم تصریح کرد: صحبت های مطرح شده در مجلس ما را دشمن شاد می کند اطلاعاتی که دشمن از مسائل داخلی ندارد ما در این جلسات علنی به آنها ارائه می کنیم.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم امید دارند که از گل تدبیر رایحه امید به مشام برسد ادامه داد: همانا تدبیر و امید چون صبر و ظفر در کنار هم هستند.
وی با بیان اینکه دولتمردان حسن روحانی بر این باورند که گام های خود را پس از رأی اعتماد بالای مجلس در جاده فردا به امید آینده ای بهتر ولایتمدارتر، اقتصادی شکوفاتر، فرهنگی غنی تر، سیاستی حکیمانه تر، مدیریتی عادلانه تر، توسعه فراگیرتر برخواهند داشت و با یاری از ذات اقدس خداوند کمر همتی محکمتر خواهند بست تا حماسه اقتصادی را محقق سازند افزود: آنچه مهم است بازگرداندن اعتماد عمومی نسبت به مسئولان اجرایی کشور است، بازگرداندن آرامش به فضای اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور که آشفتگی آن فقط به نفع سودجویانی است که از این شرایط به نحو خود بهره می برند.
به گزارش خانه ملت، شریف حسینی با بیان اینکه در این میان وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان ستون های اصلی هر اقتصادی از جایگاه ویژه برخوردار است گفت: دو عنصر مهم مدیریت و برنامه برای نیل به اهداف نیاز است هیچ مدیری بدون برنامه موفق نخواهد بود و هیچ برنامه ای بدون داشتن یک وزیر توانمند و قوی به مقصد نمی رسد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نعمت زاده با کارنامه ای درخشان که در عرصه مدیران اجرایی در حوزه های مختلف از سازمان برنامه و بودجه گرفته تا توانیر، صنایع و دفاع، شرکت پتروشیمی و پخش پالایش نشان داده که بهترین گزینه برای بازسازی ساختار آسیب دیده نظام صنعتی و تجاری کشور است ادامه داد:‌ نعمت زاده از جمله چهره های شاخص انقلاب است که دکتر روحانی به عنوان شخصی وی را انتخاب کرده که برند صنعت کشور ایران است.
این موافق وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نمایندگان باید برنامه ها و شاخص های وزرای پیشنهادی را نقد کنیم گفت: امروز دیگر زمان تجربه اندوزی و آزمون یادگیری و شعار نیست. ما در حال حرکت هستیم و خطایی چه کوچک در تصمیم گیری و اجرا تاوان سنگینی را بر اعتماد مردم تحمیل خواهد کرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز به وزیران با برنامه و توانمند نیاز داریم تصریح کرد: ما دیگر نیاز به لودر نداریم لیدرمی خواهیم.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.