عضو هیئت مدیره چهل شرکت بزرگ: همسر دوم ندارم

متهم (م.ش) یا همان عضو هیئت مدیره چهل شرکت بزرگ گفت: من همسر دوم ندارم، این شایعات چه مفهومی دارد؟

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، متهم (م.ش) در دفاع از اتهامات وارد شده به خود گفت: از یک طرف هیچ گاه همسر دومی نداشته ام و اگر همسر اولم با این شایعات مواجه شود زندگی ام نابود خواهد شد.
این متهم ادامه داد: اوراق مشارکت بانک ملی به مبلغ ۴۰ میلیون در چه جایی کشف شده است؟ اگر واقعا این ادعا صحت دارد حضور پیدا کنند و از صحبت خود دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه کارمند دولت نبوده است گفت: بنده از سی سالگی و از زمان دانشجویی خود کار می کردم و این که به بنده اتهام می زنند عضو هیئت مدیره ۴۰ شرکت بزرگ بوده ام کذب محض است بلکه ۴۰ شرکت زیر مجموعه صندوق بازنشستگی فولاد ایران بوده است.

متهم(م.ش) ادامه داد: سهام گیری شرکت را خودم دارم و بنده در کنار کارهایی که برای دیگران انجام می دادم خودم هم شرکت داشتم.

وی با تاکید بر اینکه می گویند شرکت بازرسی در زمینه آسانسور متعلق به من است واقعیت ندارد تصریح کرد: تمامی این دارایی ها از گذشته برای من بوده و اگر چنانچه (ط.ن) این اتهامات را به من نسبت می دهد به این دلیل است که می داند بنده همگی این اموال را داشتم و قطعا فقط یک جو سازی علیه بنده است.

این متهم با اشاره به اینکه هیئت مدیره بودن ۴۰ شرکت قطعا باید سطر روزنامه رسمی شود بیان کرد: اگر واقعا بنده هیئت مدیره ۴۰ شرکت بزرگ بودم پس چرا در هیچ روزنامه رسمی عنوان نشده و بنده با گروه آریا هیچ گونه ارتباطی نداشتم.

وی ادامه داد: بنده هیچ گاه درباره تجارت شرکت خدمات فولاد ایران با گروه ملی را رد نکرده ام و این مباحثی نبوده که براساس آن بتوان نتیجه گرفت که پیش فاکتورهای ال سی را به بنده داده اند.

متهم (م.ش) با اشاره به اینکه فعالیت در کار اقتصادی قطعا جز جرایم نیست اظهار داشت: بنده هیچ گاه نگفتم که با گروه ملی هیچ گونه فعالیتی را انجام ندادم و مه آفرید خسروی به کسی که هیچ گونه شناختی نداشت هیچ مبلغی را پرداخت نمی کرد مگر اینکه حداقل یک بار آن فرد را دیده باشد.

متهم (م.ش) با اشاره به همکاری خود با متهم (خ.الف) گفت: شخص (خ.الف) رئیس ایمیدرو بوده و این شرکت هم متعلق به بنده و وی نیست و مربوط به صندوق است و چون با (خ.الف) آشنایت دارم به معنای شراکتم با وی نیست و این شرکت در ماه هفتم ثبت و در همان ماه نیز وی دستگیر شد.

 این متهم با اشاره به اینکه می گویند بنده در دفاعیاتم بیان کردم از متهم (ط.ن) می ترسیدم باید بگویم که وی بسیار قسم های دروغ می خورد و به بنده بارها گفته بود که فکر نکنم اگر دستگیر شوم بنده می توانم آزادانه بچرخم.

وی با اشاره به اینکه متهم (ح.ن) تنها پسرش را در سن ۱۶ سالگی به انگلستان برای اقامت فرستاد تصریح کرد: آیا به نظر شما به بنده می خورد پولدار باشم که پسرم در دانشگاه دولتی مشغول به تحصیل است یا پسر ایشان که در سن کم به خارج رفته است.

متهم (م.ش) در ادامه دفاعیات خود با اعتراض (ط.ن) مواجه شد و وی به (م.ش) گفت چرا مسئولین دولتی را به عنوان مشاور خود گرفتید و حقوق های بسیای را به آنها داده اید؟./پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.