عضو کمیسیون امنیت ملی: رژیم صهیونیستی حق اظهار نظر در مورد برجام را ندارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:رژیم صهیونیستی در معادلات جمهوری اسلامی هیچ جایی ندارد و به عنوان رژیم جعلی و کودک کش حق اظهار نظر در مورد برجام را ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی: رژیم صهیونیستی حق اظهار نظر در مورد برجام را ندارد

به گزارش ممتاز نیوز، ابراهیم عزیزی گفت: اسرائیلی ها در مقابل مردم محصور و مظلوم غزه که سالها در سختی مورد ظلم قرار گرفتند شکست خوردند و با پیشرفته ترین امکانات جنگی نتوانستند اهداف خود را محقق کنند و حالا برای فرار از این افتضاح علیه ایران بزرگ ادعا هایی مطرح می کنند.

وی افزود:هیچ گزینه ای جز شکست نمی تواند روی میز صهیونیست ها باشد و آنها در جایگاهی نیستند که جمهوری اسلامی را تهدید کنند و یا در مورد برجام اظهار نظر کنند و ما نیز اساساً آنها را به رسمیت نمی شناسیم که بخواهیم برای لفاظی هایشان برنامه ریزی کنیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برجام یک توافق بین المللی بین ایران و قدرت های جهانی است و رژیم صهیونیستی در میان قدرت های جهانی جایی ندارد و قدرت های جهانی نیز نباید اجازه دهند کشوری که سابقه تروریستی و بی قانونی در دنیا دارد برای آنها تعیین تکلیف کند.

وی با اشاره به نقش آژانس بین المللی انرژی اتمی در تداوم برجام گفت:آژانس یک نهاد فنی است که باید در چارچوب قواعد فنی تعریف شده نقش خود را ایفاکند ابزار سلطه گران و قدرت های جهانی نشود و در عمل ثابت کند دانش و علم حرف اول را در آن می زند نه سیاست و فشار سیاسی و  همینطور نشان دهدکارکنان آژانس نیز دانشمندان رده بالا هستند نه جاسوسان تحت نفوذ کشور های استکباری.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.