عظمت ایران در دفاع مقدس به دنیا ثابت شد

به گزارش ایرنا، ˈقاسم عزیزیˈ پنج شنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مسجد امام حسین(ع) روستای نهرمیان شازند افزود: هفته دفاع مقدس در قاموس فرهنگی جمهوری اسلامی ایران جایگاه رفیع و ویژه ای دارد که علاوه بر عزت، افتخار و صلابت ملی برای این مرز و بوم، تجلی نماد و بنیان فکر و اندیشه برای ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است.

وی ادامه داد: با دفاع مقدس توانستیم روش مقاومت را به مسلمانان جهان بیاموزیم چنانچه امروز نیز مقاومت اسلامی در برابر دنیای کفر در اقصی نقاط دنیا از جمله لبنان و فلسطین و همچنین بیداری اسلامی در برابر بسیاری از دیکتاتورها ادامه دارد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی (ص) تصریح کرد: هر چند این حرکت دشمنان موجب ناراحتی دلهای مسلمین شد ولی اعتراض و خشم مسلمانان از این اهانت سبب وحدت و انسجام هر چه بیشتر آنان شده است و این اتحاد نقش بزرگ و مهمی در توسعه بیداری اسلامی دارد.

فرماندار شهرستان شازند نیز در این مراسم گفت: دفاع مقدس و ایستادگی جانانه رزمندگان اسلام در برابر متجاوزین در طول هشت سال جنگ تحمیلی همواره در تاریخ ماندگار است.

ˈاصغر عالیخانیˈ اضافه کرد: ایستادگی و ایمان رزمندگان اسلام به خدای متعال موجب عزت و سرافرازی نظام در دنیا شده است که باید قدردان شهدا و ایثار و رشادت رزمندگان باشیم.

وی اشاره کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای به تصویر کشیدن رشادت و غیرت تاریخ سازان دوران دفاع مقدس به ویژه رشادت و ایثار شهدای والا مقام عرصه دفاع است زیرا شهدا و ایثارگران سند وفاداری مردم این خطه به نظام هستند و این ارزش ها باید حفظ شود.

فرماندار شازند با اشاره به توطئه های بی شمار دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی گفت: هر روز این کشور پس از انقلاب اسلامی، درگیر توطئه های شوم دشمنان بوده است ولی ما آموخته ایم که در بحران ها و در شرایط سخت، توطئه های دشمنان را خنثی و آنها را ناکام کنیم.

۷۱۱۱/۵۰۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.