عقد تفاهم‌نامه با بانک کشاورزی برای حمایت از خوداشتغالی بانوان

دوشنبه ۱۲ تیر – ۰۸:۰۱:۱۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون مرکز امور زنان و خانواده خبر داد:

بزرگنمایی:  

 خبرگزاری آریا – پروین هدایتی معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان ریاست‌ جمهوری از عقد تفاهم‌نامه با بانک کشاورزی برای حمایت از خوداشتغالی بانوان خبر داد.
به گزارش آریا،معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان نهاد ریاست‌ جمهوری گفت: صندوق ضمانت از طرح‌های خوداشتغالی صنعتی بانوان در تمامی شهرهای کشور راه‌اندازی می‌شود.
معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان نهاد ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه کمک به زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست در قالب طرح‌های تعاونی بسیار موثرتر صورت می‌گیرد، اظهار داشت: مرکز امور زنان نهاد ریاست‌جمهوری با انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی زمینه اشتغال این زنان را فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه در قالب یک تفاهم‌نامه با بانک کشاورزی زمینه‌های حمایت از خوداشتغالی بانوان فراهم شده است، افزود: براساس این تفاهم‌نامه شاغلان در یک حرفه کشاورزی و یا کسانی که در جهاد کشاورزی آموزش‌های لازم را دیده باشند می‌توانند تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی دریافت کنند.
هدایتی با تاکید بر اینکه با همکاری صندوق مهر امام رضا(ع) در هر شهر کشور یک صندوق ضمانت ایجاد می‌شود، بیان داشت: با هماهنگی این صندوق در تهران مشکل ضمانت طرح‌ها برای بانوان برطرف می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۲۲۰۰۱۱۶۱۹۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.