عقیلی: با القطر به توافق رسیدم/ حضور لازارونی نقش زیادی در انتخاب من داشت

به گزارش خبرآنلاین،‌ عقیلی که قراردادش با العربی به پایان رسیده است از چند تیم قطری از جمله ام صلال، الوکره و الخور  پیشنهاد داشت ولی او پیشنهاد باشگاه القطر را به صورت جدی مورد بررسی قرار داد و در نهایت با مسوولان این تیم به توافق رسید. عقیلی در گفت‌وگو با خبرآنلاین با تأیید این خبر می‌گوید:« من با باشگاه العربی به توافق رسیدم تا سال آینده در این تیم بازی کنم. البته هنوز قرارداد رسمی امضا نشده و این کار تا چند روز آینده انجام خواهد شد و من به مدت یک فصل با القطر قرارداد امضا خواهم کرد.»

عقیلی در پاسخ به این سوال که چرا القطر را انتخاب کردی خاطرنشان می‌کند:« من از چند تیم پیشنهاد داشتم و همه آنها را بررسی کردم. حدود یک ماه پیش بود که پیشنهاد باشگاه القطر به صورت جدی مطرح شد ولی همه چیز را به پایان فصل موکول کردیم. در این چند روز هم با مسوولان باشگاه القطر مذاکره کردم و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم.»

مدافع تیم ملی ایران در پایان می‌گوید:« یکی از دلایل مهمی که باعث شد القطر را انتخاب کنم حضور لازارونی در این تیم است. او که قبلا سرمربی تیم ملی قطر بود روی من شناخت داشت و من هم این مربی را می‌شناسم. امیدوارم که سال خوبی را در القطر داشته باشم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.