عقیلی: بدون اجازه از اردوی تیم ملی نرفتم/ دربارهٔ تصمیمم نمی شود همه دلایل را گفت

۲۳ام بهمن ،

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران می گوید مجبور شده که شب قبل از بازی با لبنان اردوی تیم ملی را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هادی عقیلی که شب پیش از دیدار تیم ملی ایران برابر لبنان اردوی تیم ملی را ترک کرد دربارهٔ این تصمیمش گفت: ابتدا باید بگویم که من بدون اجازه اردوی تیم ملی را ترک نکردم اما دوست ندارم دربارهٔ دلایل این مساله به صورت تلفنی صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سوال که تصمیم شما هر سببی داشته، ارزش پیراهن تیم ملی بسیار بالاتر از این دلایل است، گفت: من قبلا ثابت کردم که این پیراهن برایم مقدس است و این همه مصدومیت سبب ادعای من است آن هم در شرایطی که کسی حالی از من نگرفت ولی در این چند روز همه برنامه ها به این مساله پرداختند. شاید تصمیم من تصمیم خوبی نبود اما آدم به یک جایی می رسد که شاید مجبور باشد چنین تصمیمهایی بگیرد. من صحبتهای آقای کفاشیان را هم خواندم. همه جا گفتند من بی اجازه رفتم اما من با اجازه رفتم. مطمئنا این تصمیم من یک پیشینه دارد و از اختلافهای قبلی سرچشمه می گرفت. راجع به این موضوعها نمی شود تلفنی حرف زد. من در ایران نیستم که بخواهم از خودم دفاع کنم.

عقیلی که با برنامه ۹۰ گفت و گو می کرد در پاسخ به این سوال که اگر به سه شنبه قبل برگردیم آیا اردوی تیم ملی را ترک می کردی؟ گفت: شاید شب بازی نمی رفتم اما ممکن بود بعد از بازی خداحافظی می کردم. اما سوالی که دارم این است که من اگر خداحافظی می کردم یا اینگونه می رفتم آیا در اصل مساله فرقی می کرد؟ این تنها گذاشتن تیم ملی نیست. شاید کار خوبی نکردم اما بی اجازه نرفتم. من ساعت یک شب رفتم. فکرم را کردم. من بسیار مشکلات دارم و شاید مغز من در آن زمان دستور داد اینطور بروم. شاید نشود دربارهٔ دلایل این تصمیم همه چیز را گفت اما من مطمئنا می رفتم اما شاید بهتر بود نامه می نوشتم و می رفتم هر چند در اصل قضیه فرقی نمی کرد. البته می ترسیدم اگر خداحافظی کنم بگویند اینها دسته جمعی باند درست کرده اند که می خواهند با خداحافظی به تیم ملی ضربه بزنند. همه دربارهٔ مهدی رحمتی و من قضاوت کردند اما چرا از من و مهدی کسی سوالی نپرسید. قداست تیم ملی سر جای خودش اما بعضی بازیکنان بوده اند که سه، چهار بار خداحافظی کرده اند و بازگشته اند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.