عقیلی : رائول پست ندارد

۳۰م دیماه ،

فارس: خبرها فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : مدافع ایرانی باشگاه القطر گفت: دربی از لحاظ شور و اشتیاق و احساسات حتی از ال‌کلاسیکو هم بالاتر است.

به گزارش فوتبال آنلاین مدافع ایرانی باشگاه القطر در خصوص شکست تیمش مقابل السد قطر و گلزنی‌اش در این دیدار گفت: بازی خوبی بود و در بیشتر دقایق بازی بر توپ و میدان مسلط بودیم. فرصت‌های خوبی داشتیم که منجر به گل نشد در نهایت روی اشتباه دروازه‌‌بان‌مان، رائول دروازه‌مان را باز کرد و منجر به شکست القطر شد.

وی که گلش از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید با تأیید اینکه پنالتی‌زن اول تیمش محسوب می‌شود، ادامه داد: در تمرینات پنالتی‌ها را من می‌زنم و مدتی هست که به عنوان پنالتی‌زن اول القطر به شمار می‌روم.

عقیلی تأکید کرد: دو رده سقوط کردیم و نهم شدیم، اما فاصله‌ها نزدیک و زمان برای جبران همچنان وجود دارد. البته باید یادآوری کنم که در این دیدار همه انتظار باخت القطر با گل‌های بسیار را داشتند.

*رائول پست ندارد!

وی در مورد تقابلش با رائول گونزالس، مهاجم السد، گفت: سبک بازی رائول نشان می‌دهد که توانایی‌های بسیاری دارد و به نظرم هنوز توانایی بازی در اروپا را دارد. رائول دوندگی بسیاری از خود نشان می‌دهد و به عنوان بازیکن آزاد در تیم السد به میدان می‌رود. این بازیکن با توجه به جنگدگی که دارد هیچ پستی برایش در زمین مشخص نیست.

*فدراسیون می‌تواند محرومیت کی‌روش را لغو کند

مدافع ایرانی القطر در خصوص محرومیت کی‌روش از دیدار مقابل تیم ملی قطر و اینکه گفته می‌شود قطری‌ها برای این کار از لابی‌های پشت پرده استفاده کرده‌اند، گفت: فدراسیون می‌تواند با پیگیری‌هایش محرومیت کی‌روش را لغو کند. در خصوص لابی قطری‌ها نیز باید بگویم که برای رسیدن به جام جهانی همه چیز ممکن است.

*رحمتی برای تصمیمش باید سبب بزرگی داشته باشد

وی در مورد خداحافظی مهدی رحمتی، هم‌بازی‌اش در سپاهان گفت: این خبر را در پایگاه اینترنتی‌ها خواندم. نمی‌دانم رحمتی چرا این تصمیم را گرفته است، چون باید سبب بسیار بزرگی داشته باشد، چراکه کنار گذاشتن تیم ملی به نوعی خداحافظی از فوتبال است و تصمیم سختی محسوب می‌شود. امیدوارم که رحمتی به تیم ملی برگردد.

*سرخابی‌ها به خاطر دربی خدا را شکر کنند!

عقیلی در خصوص دربی ۷۶ تصریح کرد: بازیکنان استقلال و پرسپولیس باید همیشه خدا را شکر کنند که یک چنین بازی پیش رویشان هست. دو تیم باید به گونه‌ای بازی کنند که تماشاگران فارغ از نتیجه به واقع از دیدن این بازی لذت ببرند تا تماشاگر برای بازی‌های بعدی نیز انگیزه حضور در ورزشگاه را داشته باشد. دربی یک بازی بسیار بزرگ است.

*دربی یک بازی ملی است

مدافع سابق سپاهان در پیش‌بینی‌اش از این دیدار گفت: به واقع این دیدار را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. من به نظرات دیگران کاری ندارم اما از نظر من این دیدار از لحاظ شور و اشتیاق و احساسات حتی از ال‌کلاسیکو  بالاتر است. این دیدار یک بحث ملی است چون نصف مملکت استقلالی و نیم دیگر پرسپولیسی می باشند.

وی افزود: حتی شور و اشتیاق ایرانی‌های خارج از کشور به این دو تیم بسیار است، البته ناگفته نماند که مردم یک مقدار هم سپاهان را دوست دارند.

عقیلی در پایان گفت: در این بازی بحث فنی و جایگاه تیم‌ها در جدول جایی نداشته و برای دو تیم یک روز متفاوت محسوب می‌شود.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.