علاءالدین پژهان مدیر هنری ˝خواهرانه به وقت خیزرانه˝

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

طراح جلوه‌های ویژه فیلم سینمایی ˝محمد (ص)˝به عنوان مدیر هنری گروه نمایش ˝خواهرانه به وقت خیزرانه˝ به کارگردانی حسین پارسایی شد.

به گزارش هنرآنلاین/ علاءالدین پژهان مدیریت هنری نمایش “خواهرانه به وقت خیزران” نوشته محمدرضا کوهستانی و به کارگردانی حسین پارسایی که قرار است از اوایل آذر ماه در تالار وحدت به روی صحنه برود را بر عهده گرفت.

پژهان طراحی و پخش تصاویر نمایش “خواهرانه به وقت خیزران” را به صورت سه بعدی متناسب با داستان اثر را طراحی کرده که متد اجرایی پارسایی را در این نمایش کامل می‌کند.

“پاداش سکوت”، “قاعده بازی” و … از فیلم‌هایی است که پژهان به عنوان مدیر جلوه‌های ویژه در کارنامه کاری خود ثبت کرده است. وی همچنین در فیلم‌های همچون “محمد (ص)”، “استرداد” و … نیز همکاری داشته است.

“خواهرانه به وقت خیزران” سومین نمایش از سه‌گانه‌ای است که پارسایی پیش‌تر با استفاده از مولفه‌های تئاتر مدرن، طراحی صدا، انیمیشن و جلوه‌های ویژه بصری مورد تجربه قرار داده است.

بازیگران این نمایش بهناز جعفری، فقیه سلطانی و تبسم هاشمی می باشند. همچنین مرتضی مصطفی‌نژاد تهیه‌کننده،‌ نادر رجب‌پور طراح حرکت، میثم احمدی دستیار کارگردان و طراح صدا و موسیقی پارسایی را در این اثر همراهی می‌کنند.
 

انتهای پیام


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.