علاقه کسب و کارها به ایجاد اَپ استور اختصاصی در حال افزایش است

۱۲ تیرماه ۱۳،

مطالعات یک شرکت پژوهشی نشان می‏دهد روز به روز بر تعداد کسب و کارهایی که برای خود یک اَپ اِستور اختصاصی ایجاد می‏کنند، افزوده می‏شود.
 
 به گزارش وب‏سایت appdev، شرکت پژوهشی اِی بی آی ریسرچ پیش‏بینی کرده است روند ایجاد و استفاده از اپ استور یا پایگاه مجازی عرضه نرم‏افزارهای کسب و کار در میان شرکت‏ها و سازمان‏های افزایش خواهد یافت. این برآوردها نشان می‏دهد تا سال ۲۰۱۸ تعداد کسب و کارهایی که برای خود دارای یک اَپ اِستور می باشند، سه برابر میزان کنونی خواهد بود. اِی بی آی پیش‏بینی کرده است تا آن زمان سالانه ۳۰٫۴ درصد بر تعداد این کسب و کارها افزوده خواهد شد.
 
یکی از یافته‏های جالب توجه شرکت اِی بی آی این است که استفاده از اپ استور در میان کسب و کارهای آمریکا و اروپای غربی کم‏رونق‏تر از کسب‏ و کارها در کشورهای آسیای حوزه اقیانوس آرام خواهد بود. بنا بر این یافته‏ها، تا سال ۲۰۱۸ تعداد کسب و کارهای آمریکایی و اروپای غربی که از اپ استور استفاده می‏کنند، به ترتیب ۲۰٫۷ درصد و ۲۱٫۵ درصد افزایش خواهد یافت. این رقم دربارهٔ کشورهای آسیایی حوزه اقیانوس آرام به ۵۹ درصد خواهد رسید.
 
براساس این گزارش، شرکت‏های تولیدی و صنایع تجاری در زمینه استفاده از اپ استور جلوتر از سایر کسب و کارها خواهند بود. مهمترین سبب اقبال کسب و کارها به ایجاد اپ استور، سرعت گرفتن روند استفاده از ابزارهای همراه در محل کار اعلام شده است. ایجاد اپ استور به کسب و کارهای تجاری اجازه می‏دهد تا راهکارها و نرم‏افزارهای مورد نیاز کارکنان خود را از طریق یک پایگاه مجازی در اختیار آنها قرار دهند و در عین حال کنترل بیشتری بر روی آنها اعمال کنند.
 
گسترش استفاده از ابزارهای همراه در محل کار (BYOD) سبب شده است بازار نرم‏افزارها و راهکارهای کسب و کار که از سوی شرکت‏های طرف ثالث عرضه می‏شود، رونق بگیرد. کسب و کارهای تجاری با ایجاد اپ استور می‏توانند نرم‏افزارها و راهکارهای عرضه شده از سوی شرکت‏های طرف ثالث را نیز به صورت یکجا در اختیار کاربران خود قرار دهند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.