علت شیوع کرونا در خوزستان/وعده بهبود وضعیت بازار خودرو/ پیشنهاداتی برای نماز عیدفطر و روز قدس

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و چهارم اردیبهشت ۱۳۹۹ هیات وزیران به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، رییس جمهور در جلسه هیئت وزیران بر روشن شدن علت سانحه کنارک و بیان آن برای مردم بعد از مشخص شدن تمام زوایای آن تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی همچنین شیوع بیماری ویروس کرونا را آزمونی الهی عنوان کرد و گفت: احساس می‌کنم علت اینکه در حادثه ویروس کرونا جایگاه ملت ایران با تمام ملت های جهان متفاوت است و ما در همه جا شاهد کمک های مردم به یکدیگر هستیم و کار کادر درمانی ما نیز ممتاز است و در هیچ جا فداکاری و ایثاری که در ایران است یافت نمی‌شود، ریشه در فرهنگ دینی ما دارد.

مشروح گفت‌وگوهای علی ربیعی سخنگوی دولت، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور با خبرنگاران را می‌توانید در لینک‌های زیر دنبال کنید.

علت شیوع گسترده کرونا در خوزستان اعلام شد

علی ربیعی سخنگوی دولت با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در خوزستان در جلسه هیئت دولت به بیان دلایل این موضوع پرداخت و گفت: امروز گزارشی که از علت شیوع گسترده کرونا در این استان ارائه شد، نشان داد که به دلیل رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی ، حضور مردم در مراسم‌های عزاداری و عروسی و تجمعات دیگر سبب افزایش مبتلایان شده است.

وضعیت بازار خودرو تا عید فطر بهبود خواهد یافت

همچنین حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت گفت: تا قبل از رسیدن به عید فطر حتما بازار بهتری در بخش خودرو خواهیم داشت و اقداماتی که در این زمینه انجام می‌شود اثرگذار خواهد بود و روش فروش فوق‌العاده را در ایام عید فطر عملی می‌کنیم.

مصرف ترافیک «شاد» تا پایان فصل امتحانات رایگان است

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات هم گفت: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و موافقت رییس‌جمهوری قرار شد که از فردا مصرف ترافیک شبکه شاد که برای آموزش آنلاین و برگزاری مجازی کلاس‌های درس برای دانش‌آموزان همه کشور در نظر گرفته شده است تا پایان فصل امتحانات رایگان باشد.

ارایه ۳ پیشنهاد به ستاد کرونا درباره برپایی نماز عیدفطر و روز قدس

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به دستورجلسات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: دستورجلسات متعددی داشتیم که یکی از آنها «روز قدس» و نحوه و چگونگی اجرای مراسم این روز، دوم «بازگشایی حرم‌ها و آستان‌های مقدس» و سوم «کنکور و نحوه اجرای آن» بود. یکی دیگر از موضوعات مهم برگزاری نماز عیدفطر بود که در این باره ۳ پیشنهاد مطرح شد که برای تصمیم گیری به ستاد ملی کرونا ارائه می‌شود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.