علت کاندیداتوری مهمانپرست در انتخابات

۲۴اردیبهشت،

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: احساس کردم که ورودم به صحنه انتخابات می‌تواند به حضور پرشورتر مردم کمک کند و آمده‌ام که انشاء‌الله تا آخر باشم.

به گزارش ممتازنیوز، رامین مهمانپرست کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به سبب حضورش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: من احساس کردم که ورودم به صحنه انتخابات می‌تواند به حضور پرشورتر مردم کمک کرده و بخش‌هایی را وارد مشارکت در این صحنه کند، بنابراین وارد این عرصه شدم.

وی در ادامه در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است به نفع کاندیداهای دیگر از نامزدی در انتخابات کناره‌گیری کند یا خیر، گفت: اگر احساسم این بود که اشخاص دیگری حتما مناسب‌تر می باشند و یا فرض کنید که قرار باشد در آینده به نفع‌شان کنار بروم، اصلا وارد این عرصه نمی‌شدم. آمده‌ام که انشاء‌الله تا آخر باشم.

کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه در خصوص اینکه آیا قبل و یا بعد از ثبت نام در انتخابات، مکاتباتی با دولت داشته است یا خیر، اظهارداشت: من اصلا نه تماسی داشتم و نه آن‌ها اطلاع داشتند و نه اصلا بعد از آن فرصت شده که بحث تازهی پیش بیاید.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.