علما رفتار خود را اصلاح کنند!

پس از هشدار های مکرر علما نسبت به نفوذ جریانی خاص در بدنه دولت، به نظر می رسد این جریان قصد تحریف دارد.

به گزارش «ندای انقلاب»، پس از آنکه توصیه های مکرر برخی علمای طراز اول کشور به دولت در خصوص خطر نفوذ جریانی خاص در بدنه دولت دهم کارگر نیفتاد، به نظر می رسد حامیان این جریان قصد تحریف تاریخ و طرح اتهاماتی تازه علیه منتقدان دلسوز دولت را دارند.
به طوریکه اخیرا یکی از دهها وبلاگ فله ای که از سوی حامیان جریان انحرافی راه اندازی شده در مطلبی با عنوان «بزرگترین خطر انقلاب و اسلام، و مقام معظم رهبری» ضمن توهین به یکی از علمای برجسته قم، مدعی شده « خواص با یک جمله آتشی به پا می کنند که شعله های آن را تا مدتها باید خاموش کرد و چه بسا ۱۴۰۰ سال خاموش شدنی نباشد!»
این حامی جریان انحرافی که ماجرای خانه نشینی ۱۱ روزه رئیس جمهور در بهار ۱۳۹۰ را به کنایه «دورکاری رئیس جمهوری» خوانده با سو استفاده و تحریف مواضع قاطعانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در قبال موج سواری رسانه های بیگانه از این حادثه ، مدعی شده رهنمودهای معظم له خطاب به علمای دلسوزی بوده که در آن ماجرا نسبت به عملکرد دولت انتقاد کرده بودند!
وی با تفسیر به رای کردن سخنان رهبر معظم انقلاب در جریان آن ماجرا می نویسد «بعد از ماجرای دورکاری رییس جمهوری اظهار نظرات فراوانی شد! هم مقام معظم رهبری در این مورد بیاناتی را عرضه داشتند و هم برخی از علما!!… آیا بزرگترین خطر انقلاب و اسلام می تواند این گونه مورد حمایت قرار بگیرد! آیا بزرگترین خطر اسلام که آن ماجرای وزرات اطلاعات را به بار آورد و عناصر مشکوک و منحرف را نیز در درون تشکیلات خود جای داده است می تواند امروز اینگونه مورد تایید قرار بگیرد! وای بر آن عالمی که اشارات ولی خود را نیز متوجه نمی شود!! حقیقتا در حیرت هستم از این همه تفاوت! واقعابه عنوان یک علاقه مند علما منتظر اصلاح بیانات و رویه شان هستیم!»
این سخنان در حالی مطرح می شود که در سالهای اخیر علمای برجسته بسیاری نسبت به برخی تصمیمات دولت انتقادات داشته اند که آیت ا… مصباح یزدی یکی از آنها است. ایشان در سخنانی هشدار داده بودند که « بنده روز به‌ روز احساس کردم که خطر بسیار عظیمی در این جریان، نهفته است و تلاش زیادی در این راه شده. عقلم نمی‌رسید که آیا هیپنوتیزم است، سحر است، ارتباط با مرتاضین است؟ بنده این جور چیزها را بلد نیستم، ولی می‌دانستم که در این قضیه، چیزی غیرطبیعی وجود دارد. دیدیم که این شخص مسئله‌دار، این آقا را مسخّر کرده و او توی مشتش هست. البته قرائن فراوانند و خود شما بیشتر از ما اطلاع دارید که حتی تأثیر نگاه و برخورد و آثار طلسمات و چیزهایی از این قبیل در کار است. البته اینها همه مسموعات هستند و بنده به چشم خودم ندیده‌ام.»


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.