علم‌الهدی:تأکید بر نامزد واحد صحیح نیست

۲۲خردادماه،

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اتحاد بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان تفاوت دارد، گفت: اصلاح‌طلبان فقط از نظر سیاسی کاندیدای مورد نظر خود را بررسی می‌کنند اما اصولگرایان متدین بوده و تکلیف‌محور عمل می‌کنند.

به گزارش ممتازنیوز، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با اتحاد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری و رسیدن به کاندیدای واحد گفت: در حال حاضر اشخاص به کاندیداهای مختلف توجه دارند و باید حجت شرعی برای آنها تمام باشد، بنابراین تأکید بر یک کاندیدای واحد در این زمان صحیح نیست.

امام جمعه مشهد افزود: در صورتی که تمام مردم به یک عادل اتفاق‌نظر داشته باشند، اتحاد امکانپذیر است در غیر این صورت در حال حاضر حجت شرعی مردم هر کدام به سمت یک نامزد است، بنابراین تأکید بر یک کاندیدای واحد در این زمان صحیح نیست.

وی اظهار داشت: اصولگرایان تکلیف‌محور و متدین می باشند و اگر انتخابات به دور دوم برسد مطمئناً به یک نماینده واحد می‌رسند.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: اتحاد بین اصولگرایان و اصلاح‌طلبان تفاوت دارد، اصلاح‌طلبان فقط از نظر سیاسی کاندیدای موردنظر خود را بررسی می‌کنند و به یک اتفاق‌نظر می‌رسند اما اصولگرایان متدین بوده و تکلیف‌محور عمل می‌کنند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.