علوی: بین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، رابطه سبب و معلولی وجود دارد

۱فروردین ۱۳،

72-33.jpg

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان تاکید کرد: مقام معظم رهبری با شناختی که از مردم دارند، حضور بالنده آنها در انتخابات را پیش‌بینی کرده و از آن به عنوان حماسه یاد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، با اشاره به این‌که “در سال جاری علاوه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، در بعضی از حوزه انتخابیه، انتخابات‌های میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و همچنین مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم”، گفت: انجام این انتخابات‌ها توسط مردم، حماسه‌ای است که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است.

وی افزود: مردم باید با تجربه‌هایی که دارند، در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو فرد عاقل و با تدبیری انتخاب کنند. مردم باید فردی را انتخاب کنند که بتواند کشور را همراه با مقام معظم رهبری و در مسیر رشد و بالندگی قرار دهد. مردم باید در یک حماسه سیاسی فردی را به عنوان رییس‌جمهور انتخاب بکنند که برنامه‌اش دست یافتن به حماسه اقتصادی مورد نظر مقام معظم رهبری باشد.

علوی با بیان این‌که “بین حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، رابطه سبب و معلولی برقرار است”، خاطر نشان کرد: طبیعی است هنگامی که مردم با حضور پرشور خود در انتخابات و خلق یک “حماسه سیاسی” یک فرد عاقل و با تدبیر را به عنوان رییس‌جمهور انتخاب می‌کنند، او نیز با توجه به مشکلات موجود، سامان دادن این مسائل اقتصادی را در اولویت کاری خود قرار می‌دهد و ان شاءالله ملاحظه خواهیم کرد که با برنامه‌ریزی صحیح وی، حمایت رهبری و همراهی مردم، «حماسه اقتصادی» بزرگی به وقوع می‌پیوندد.

این عضو خبرگان در پایان با بیان این‌که “عناوین انتخاب شده توسط مقام معظم رهبری در چند سال اخیر، دارای یک بعد اقتصادی است”، تصریح کرد: مسائل اقتصادی در بلندمدت نتیجه می‌دهند و باید با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به این نتیجه مطلوب برسیم. مقام معظم رهبری نیز با توجه به این مسائل، در چند سال اخیر سال را با یک عنوان اقتصادی نامگذاری کرده‌اند تا با یک حرکت مستمر و برنامه‌ریزی شده بتوانیم کشور را به اهداف اقتصادی پویا رسانده و درواقع یک حماسه اقتصادی را رقم زنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.