علیخانی: سایر کاندیداها به منتخب مردم تبریک بگویند/ می‌گویند آقای روحانی از سایر کاندیداها جلو است

۲۳خردادماه،

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت و از کاندیداهایی که در انتخابات پیروز نمی‌شوند درخواست کرد به برنده انتخابات تبریک بگویند و وقار و متانت خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران “حجت الله علیخانی” مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور در حسینیه جماران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا شرکت کرد.

علیخانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی جهتنکه آیا از نظرسنجی ها دربارهٔ حسن روحانی اطلاعی دارید یا خیر؟ گفت: می‌گویند آقای روحانی جلو است.

وی در پاسخ به اینکه “حسن روحانی” با چه فاصله‌ای از سایر کاندیداها بالاتر است؟ گفت: نمی دانم من که نظرسنج نیستم.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی مبنی جهتنکه وضعیت آرای حسن روحانی در قزوین چگونه است؟ گفت: وضعیتش خوب است و امیدواریم ان شاء الله انتخابات جهت ملت ایران و انقلابمان مبارک باشد.

وی در پاسخ به اینکه فردای پس از انتخابات را چگونه می‌بینید؟ تصریح کرد: امیدواریم که ان شاء‌الله هر فردی که برنده میدان می‌شود سایرین که ظاهرا عقب می‌مانند به برنده تبریک بگویند و وقار و متانت خود را حفظ کنند و اگر ایراد و اشکالی هم دارند در مسیر قانونی طی شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی جهتنکه اگر کاندیدایتان رای نیاورد عکس العمل شما چه خواهد بود؟ خاطر نشان کرد: دعا می‌کنم که نجات پیدا کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.