علیه استقلال مصاحبه نکردم،از داوری گلایه کردم

۱۴ام بهمن ،

رسول خوروش در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد وضعیت سپاهان و اینکه آیا این باشگاه هم به لیست تیم ملی معترض است یا خیر عنوان کرد: تمرین سپاهان از امروز آغاز می شود. ما به لیست تیم ملی معترض نیستیم بلکه با تعطیلی مشکل داریم. برنامه ریزی طوری است که کار سپاهان فشرده است.

وی افزود: در اسفند بعد از اینکه در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم سه روز بعد باید به مصاف تراکتورسازی برویم و این در شرایطی است که بازیکنان خسته می شوند. از سازمان لیگ درخواست کردیم این بازی دیرتر برگزار شود اما به طور شفاهی اعلام کرده اند که نمی شود.

سرپرست سپاهان در ادامه در خصوص اینکه علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال صبح امروز در گفت و گو با رادیو از مصاحبه وی علیه استقلال گلایه و عنوان کرده از این باشگاه شکایت می کند، گفت: من صحبتی علیه باشگاه استقلال انجام ندادم و فقط نسبت به داوری ها اعتراض داشتیم. صحبت بیشتری در این خصوص ندارم.

خوروش در مورد اینکه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا سرانجام به تهران می آیند یا در همان ورزشگاه فولاد شهر بازی های خود را پیگیری می کنند، اظهار داشت: ظاهرا باشگاه ذوب آهن با ما تعامل خواهد داشت و قرار شده همین ورزشگاه فولادشهر ترمیم شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.