علیرضا ایلدروم: شما مگه مسلمون نیستید؟ چرا آبروی من و پدرم را بردید؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علیرضا ایلدروم کمک داوری که از سوی کمیته اخلاق محروم شده است ، به رای صادره این کمیته اعتراض کرد.

به گزارش ممتاز ؛ علیرضا ایلدروم کمک داور محروم شده در بحث فساد فوتبال می گوید قربانی شده است و آبرویش را برده اند. او از آن صحنه جنجالی آغاز کرد و در برنامه ۹۰ گفت:«من اول راجع به آن صحنه جنجالی بگویم که اصلا آن صحنه را ندیدم. وقتی آن توپ سانتر شد ، دو تا بازیکن با هم بلند شدند برای ضربه زدن. من باید به توپ نگاه می کردم و اصلا آن درگیری را ندیدم. اگر می دیدم حتما به آقای قهرمانی کمک می کردم. من ۳ سال است به لیگ برتر آمدم. در این ۳ سال فیلم هایم را ببینید بعد تصمیم بگیرید.»

او سپس دربارهٔ حکم محرومیتش هم گفت:«من از بعد از ظهر شنیدم که از کلیه فعالیت های ورزشی محروم شدم. گفتند به ما پیشنهاد رشوه داده شده است. ولی خدایی هیچ کس از فدراسیون به من زنگی نزده است و نه دعوت شدم تا بدانم چه اتفاقی افتاده است. یا اصلا نمی دانم چرا بدون اینکه از من بپرسند ، این حکم برای من صادر شده است. دقیقه ۴ بازی ، قهرمانی پنالتی گرفته و بازیکن پرسپولیس را اخراج کرده است. امروز با آبروی من و پدرم در این فوتبال بازی شده است. من نان حلال خوردم. آقای علیپور و بقیه به چه جرمی آبروی من و پدرم را بردند؟ اگر من متهم هستم باید یک بار از من سئوال می کردند تا بروم برای دفاع ولی اصلا کسی از من نخواسته بود که بروم از خودم دفاع کنم. خوب است کسی با آبروی خود این ها بازی کند؟ ما مسلمان نیستیم؟ من از فردا سرم را چطور بالا بگیرم؟ مگر می گردد با آبروی یک خانواده بازی شود. اگر بحث فنی باشد هیچ صحبتی نیست. من از خانواده ام زدم که بروم تمرین تا داوری کنم. برای چه باید با آبروی من بازی کنند.  پدر من ۲۰ سال در این فوتبال زحمت کشیده و یک کمک داور خوشنام بوده اما هم آبروی من و هم او را با یک حکم برده اند.»

حجه الاسلام علیپور دقایقی بعد که روی خط آمده بود ، گفت:« حکم صادره برای آقای ایلدروم تنها به سبب اشتباه فنی ایشان است و حکمی که برای شان صادر شده را کمیته انضباطی صادر کرده است و ایشان ارتباطی به این قضایا ندارند.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.