علیرضا خمسه و کامبیز دیر باز همبازی می‌شوند

مجموعه تلویزیونی «مجتمع مسکونی دلنواز» به کارگردانی مهدی مظلومی از اواسط تابستان امسال وارد مرحله پیش‌تولید شده و تصویربرداری آن برای پخش از شبکه تهران بزودی آغاز می‌شود.

فرهاد فرج‌نظام تهیه‌کننده این پروژه تلویزیونی گفت: «گروه تولید حدود یک هفته است که در لوکیشن اصلی سریال واقع در منطقه ولنجک مستقر هستند و طراحی دکور و صحنه پیگیری می‌شود.»

فرج‌نظام درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای زمان شروع تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی گفت: «دوشنبه۱۳ شهریور تست گریم خواهیم داشت و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۰ شهریورماه تصویربرداری سریال آغاز خواهد شد.»

این تهیه‌کننده درباره‌ موضوع و تم سریال گفت: ««مجتمع مسکونی دلنواز» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای با محوریت فرهنگ آپارتمان‌نشینی، مشکلات شهروندان را به صورت طنز تلویزیونی بیان می‌کند.»

او ادامه داد: «مشکلاتی که عموما همه با آن سر و کار دارند از جمله بحث مدیریت و سرایداری، خانه‌های مجردی، نگهداری حیوانات، موسیقی و آلودگی صوتی و… موضوعاتی است که قرار است در هر اپیزود به آن بپردازیم.»

فرج‌نظام با بیان اینکه نگارش فیلمنامه به پایان رسیده‌ است خاطرنشان کرد: «رضا مقصودی نگارش متن را عهده‌دار بوده و مهدی ارگانی در مقام مشاور با ایشان همکاری داشتند. «مجتمع مسکونی دلنواز» با طنزی متفاوت از طنزهای معمولی که شبکه‌ها در حال حاضر به آن می‌پردازند تصویر می‌شود و هدفمند است و صرفا به معنای خندان و پرکردن اوقات فراغت بینندگان نیست.»

این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به این نکته که این مجموعه قرار است یک نوع آموزش شهروندی باشد در قالب برنامه شاد تلویزیونی با هنرپیشه‌های شناخته شده، گفت: «علیرضا خمسه، کامبیز دیرباز، داریوش مودبیان، ناهید مسلمی، ‌ حامد وکیلی، مرضیه صدرایی و برزو ارجمند از جمله ساکنان «مجتمع مسکونی دلنواز» خواهند بود.»

به گفته فرج‌نظام، امیرغفار منش،‌ لیلا بوشهری، سالار دریامج، ویدا شهشهانی، بیوک میرزایی و…. از دیگر بازیگرانی هستند که در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می‌کنند. 

 «باغ شیشه‌ای» آخرین مجموعه تلویزیونی مهدی مظلومی است که از شبکه ۲ سیما پخش شد. این کارگردان ساخت سریال‌های طنز «بدون شرح»، «به گیرنده‌های خود دست نزنید»، «روزگار خوش حبیب آقا» و «زندگی به شرط خنده» را در کارنامه‌ کاری خود دارد.

۵۷۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.