“علیرضا سجادپور”: رد من را در هیچ جای دولتی نخواهید یافت/جشنواره فیلم فجر از نظم خوبی برخوردار است

۱۵ام بهمن ،

علیرضا سجادپور معاونت سابق آثار سینمایی در گفتگو به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره بین المللی فجر آغاز پر رونقی داشت و ما دو سال پی در پی شاهد جشنواره منظمی هستیم.
وی افزود: تمامی برنامه ها از قبل برنامه ریزی شده و تمام دوستان قبل از اکران فیلم ها از زمان نمایش آن مطلع می شوند.
وی در خصوص مدیریت جشنواره گفت: با توجه به دو مدیریت متفاوتی که سی امین و سی یکمین جشنواره فیلم فجر داشته و دارد شاهد نظمی بودیم که به طور کامل نشات گرفته از تصمیم اداره و مدیریت مستقیم آنها است.
سجادپور اظهار داشت: مهمترین ویژگی این جشنواره خون تازه ای است که توسط چهره های تازه در رگهای سینما جاری شده است ما شاهد نتیجه خوب این اتفاق در آینده نزدیک خواهیم بود.
وی تصریح کرد: سینمای ایران برای ماندگاری نیاز به چهره هایی تازه دارد که باید همه فعالان عرصه سینما در جهت حفظ این اتفاق همکاری کنند.
سجادپور بیان کرد: بخش مهم دیگری که در جشنواره مهم و حائز اهمیت است بازاریابی و اکران بین المللی آثار کشورمان است که در این مسیر چهره های تازه کمک شایانی به ما خواهد کرد.
وی ادامه داد: البته حضور چهره های تازه و ایده های تازه جوان ها در کنار تجربیات پیشکسوتان این هنر معنا خواهد گرفت.
سجاد پور گفت: سینما صرفا متعلق به جوانان و میانسال ها نبوده و مختص به یک قشر و نسل خاصی نیست بلکه تمامی سنین را در بر می‌گیرد.
وی در خصوص حذف ژانر کودک بخش سودای سیمرغ جشنواره گفت: این تصمیم نشات گرفته از تفکر دبیر جشنواره بوده که به طور حتم در پی این تصمیم اندیشه بوده است البته اگر من این مسئولیت را داشتم این ژانر را حذف نمی‌کردم.
سجادپور در خصوص قضاوت فیلم های جشنواره گفت: درصد بیشتری از فیلم را دیدم و مجوز بخشی از آنها را خودم صادر کردم اما برای قضاوت کردن در حال حاضر قدری زود است.
وی در خصوص فعالیت تازه خود ژ عنوان کرد: یک ماه است از سیستم جدا شدم و به دنیایی خصوصی به عنوان تهیه کننده و فیلم ساز بازگشتم و دیگر من را در هیچ جای دولتی نخواهید یافت دو پروژه در دست دارم که به زودی کار را آغاز می‌کنم.
وی خاطرنشان کرد: به مدت چهل ماه در سیستم مسئولیت سنگین و پرچالش را اداره کردم و نیاز دیدم در یک فرایند زمانی مناسب مجدد به دنیا خصوصی بازگردم و خروج من از این سیستم به یک باره نبوده بلکه با تفکر و اراده شخصیم بوده است./ی۲

برای ملاحظه آخرین خبرها، تصاویر و فیلم های جشنواره اینجا را کلیک کنید.
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.