علیرضا قربانی حریق خزان را در تالار وحدت می خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت بزرگ حریق خزان به خوانندگی و سرپرستی علیرضا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده از سوم مهر در تالار وحدت اجرا می گردد.

به گزارش هنرآنلاین؛ کنسرت بزرگ حریق خزان با اجرای قطعات آلبوم حریق خزان و چند قطعه تازه ساخته مهیار علیزاده در تالار وحدت برگزار می گردد؛ ارغوان، حریق خزان، بی قرار، آخرین جرعه جام، درد مشترک، دلی در آتش، بی خوابی و مرا تعدادی از قطعاتی است که در این کنسرت اجرا می شوند.

اکثر قطعات بر روی اشعار شاعرانی چون هوشنگ ابتهاج، فریدون مشیری و احمد شاملو ساخته شده اند.

این اجرا با همراهی گروه کر ۱۶ نفره است و مهردخت معنوی و بهنام ابوالقاسم به عنوان نوازنده سولیست و پیانو گروه را همراهی می کنند و نوازندگان گروه سازهای زهی شامل ویلن۱، ویلن۲، ویلنسل و کنترباس؛ نوازندگان گروه سازهای بادی شامل ابوا، کلارنیت، فاگوت و هورن؛ نوازندگان سازهای کوبه ای شامل تیمپانی؛ گروه کر، خواننده اصلی، خواننده همراه و رهبر ارکستر هنرمندانی می باشند که اجرای حریق خزان را بر عهده خواهند داشت.

سهراب کاشف، رهبر ارکستر و علی جعفری پویان، مایستر ارکستر این کنسرت می باشند و موسسه فرهنگی هنری آوای باربد به مدیریت حمید اسفندیاری نیا از حامیان اصلی آلبوم حریق خزان و کنسرت پیش رو است.

گفتنی است آلبوم “حریق خزان” عنوان بهترین آلبوم موسیقی ایرانی را در سال ۹۱ در جشن سالیانه موسیقی ما از نگاه کارشناسان دریافت کرد و همینطور عنوان پرفروش ترین آلبوم موسیقی موسیقی ایران را در سال ۹۱ از آن خود کرد.

کنسرت بزرگ حریق خزان به سرپرستی و خوانندگی علیرضا قربانی روزهای ۳، ۴ و ۵ مهرماه ساعت ۱۸:۱۵ و در روزهای ۷ و ۸ مهرماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می گردد و علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند به پایگاه اینترنتی ایران کنسرت مراجعه کنند.

پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.