علیمرادی، شمس را مدیر فنی تیم فوتبال ناشنوایان کرد

۰۷م آذر ،

حسین شمس طی حکمی از سوی علیمرادی، سرپرست فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال ناشوایان انتخاب و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: حسین شمس که مسابقات قهرمانی ۲۰۱۱ جهان سوئد به عنوان سرمربی در تیم حضور داشته است و تیم را نیز قهرمان این دوره از رقابت کرده است حال با حکم علیمرادی سرپرست فدراسیون به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال انتخاب و حکم وی ابلاغ شده است.

گفتنی است: در این جلسه علاوه به ابلاغ حکم شمس به عنوان مدیر فنی مقرر شده است برای حضور پر قدرت تیم فوتسال در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ بلغارستان با سایر کشورهای قدرتمند در رشته فوتسال ناشنوایان همکاری ها و ارتباطاتی مفید صورت گیرد تا تیم فوتسال ناشنوایان ایران به عنوان یک رشته المپیکی در مسابقات المپیک ۲۰۲۲ بلغارستان علاوه به حضور عملکردی قابل قبول ارائه دهد.

شایان ذکر است: حسین شمس از روی علاقه قلبی اقدام به حضور در تیم فوتسال ناشنوایان کرده است و مربی هیچ گونه انتظارات مالی از فدراسیون نداشته است.

لازم به ذکر است، علاوه بر حسین شمس، شاپور قربانی از سوی علیمرادی سرپرست فدراسیون به عنوان رئیس انجمن بولینگ و بیلیارد ناشنوایان، بیماران خاص و پیوند اعضا منصوب شده است./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.