علی‌رقم اعلام خداحافظی خود تهیه کننده از سینما/ سید جمال ساداتیان: از اکران «برف روی کاج‌ها» انصراف نداده‌ام

علی‌رقم اعلام خداحافظی خود تهیه کننده از سینما/ سید جمال ساداتیان: از اکران «برف روی کاج‌ها» انصراف نداده‌امعلی‌رقم اعلام خداحافظی خود تهیه کننده از سینما/ سید جمال ساداتیان: از اکران «برف روی کاج‌ها» انصراف نداده‌ام
تاریخ درج : ۲۹ مهر
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : هر چند از سینما و فعالیت در آن تا بهتر شدن شرایط کناره گیری کرده‌ام اما از اکران و نمایش فیلم برف روی کاج‌ها منصرف نشده‌ام.

سید جمال ساداتیان با رد هر گونه انصراف از اکران فیلم «برف روی کاج‌ها» اعلام کرد که همچنان به دنیال نمایش این فیلم است.

به گزارش ایلنا، سید جمال ساداتیان با اعلام این مطلب افزود: فیلم «برف روی کاج‌ها» از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه نمایش دارد و قرار داد اکران آن نیز در گروه سینمایی عصر جدید بسته شده است اما متاسفانه به دلیلی فضای غبار آلود و شرایط ملتهبی که برای اکران فیلم بوجود آمده است همچنان دست نگهداشته‌ایم.

ساداتیان افزود: همانگونه که پیش از این اعلام کردم فضایی که امسال در سینما حاکم شده است و مسبب آن هم حوزه هنری بوده موقعیت بسیار تنگ و غبارآلودی را به وجود آورده است. این فضاسازی کاذب باعث شده افرادی که هیچ سنخیتی با سینما ندارند تحریک شوند و پشت این جریان قرار گیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه این مساله باعث شده حتی خانواده و نزدیکان من هم تصور کنند که من از اعتقادات خودم عدول کردم در صورتی که تصور می‌کنم فیلم‌هایی که من تهیه کننده آن هستم در جهت مطرح کردن مسایل اجتماعی و اعتقادی مردم است. متاسفانه این فضا بیشتر تسویه حساب‌های سیاسی را به نمایش می‌گذارند و به هیچ عنوان فضای تحلیلی نیست. بنابراین ترجیح می‌دهم از فعالیت در سینما کناره گیری کنم.

وی ادامه داد: هر چند از سینما و فعالیت در آن تا بهتر شدن شرایط کناره گیری کرده‌ام اما از اکران و نمایش فیلم «برف روی کاج‌ها» منصرف نشده‌ام.
 

نظرات خوانندگان


سینما نگار
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.