علی تفرشی آلبوم تازه منتشر می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

خواننده پاپ کلاسیک ایران از آهنگسازی برای آلبوم در دست تولید خود خبر داد و گفت: مشغول آهنگسازی این آلبوم هستم و عجله‌ای برای انتشار یافتن آن ندارم.

علی تفرشی؛ خواننده “سمفونی ایثار” در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام خبر تولید آلبوم تازه خود گفت: هم اکنون مشغول ضبط آلبوم تازه خود هستم که با تاخیر به وجود آمده آن را با کیفیت بیشتر به دست مخاطبان خود خواهم رساند. این تاخیر به سبب توجه بیش از حد من به کیفیت قطعات آلبوم است. چرا که بیش از کمیت، کیفیت اثر برایم ارزشمند است و از فکر و ایده تازه بیشتر از کمیت آثارم استقبال می کنم.

تفرشی در ادامه با اشاره به اینکه در انتشار یافتن آلبوم تازه خود قصد ندارد، عجولانه تصمیم بگیرد، گفت: این آلبوم در سبک تازه و کاملا متفاوت از آلبوم های قبلی من است و در فرم و ساختار نیز کاملا این تفاوت را لحاظ کرده ام تا علاوه بر اینکه امضای خود را در کارهایم داشته باشم، روندی تازه را آغاز کرده باشم.

خواننده “تردید” افزود: تلفیقی کار کردن؛ عمده ویژگی این آلبوم است که همواره از علایق من در موسیقی است. همچنین ضبط آن که به صورت آکوستیک صورت گرفته تمامی خواسته و سعی من در این آلبوم است که سعی کردم با وجود هزینه و زمان بسیار آن را انجام دهم. این آلبوم از آغاز تا پایان توسط گروه ایده و با آهنگسازی من انجام شده است و شامل ۹قطعه موسیقی است. اشعار آن از حضرت حافظ، مولانا، عطار، سعدی و هوشنگ ابتهاج انتخاب شده است و تنظیم آنها را نیز شخصا به عهده داشته ام.

تفرشی همچنین تاکید کرد: ترکیب سازهای آلبوم، ترکیبی از سازهای سنتی و پاپ است که توسط بهترین نوازنده های ایران و تماما به صورت آکوستیک انجام شده است. هزینه های آن را نیز شخصا پرداخته ام. تهیه کنندگی آن را نیزخودم به عهده دارم و تا کنون هزینه های بسیاری را متقبل شده ام. امیدوارم بعد از انتشار یافتن آلبوم بتوانم نتیجه این تلاشها را ببینم و این زحمات بازتاب داشته باشد.

تفرشی در پایان گفت: با توجه به اینکه برای انتشار یافتن این آلبوم عجله ندارم؛ احتمال این که آن را تا پایان سال منتشر کنم بسیار کم است. بنابراین زمان انتشار یافتن آن به سال آینده موکول خواهد شد. همچنین برنامه هایی نیز برای کنسرت دارم که خبرها آن نیز به زودی اعلام خواهد شد.

پایان پیام/۴۳
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.