علی جنتی به دنبال اقدامات بی‌حاشیه است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در جمع معاونان وزارت ارشاد بیان شد؛

علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع معاونان، مدیران و مشاوران این وزارتخانه، برقراری توازن و تعادل میان همه سلائق و علائق را محور اصلی برنامه‌های خود در این وزارتخانه عنوان کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، علی جنتی صبح امروز در بدو ورود خود مورد استقبال سید محمد حسینی وزیر پیشین این وزارتخانه، مدیران، معاونین ،کارکنان و جمعی از خبرنگاران قرار گرفت .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اولین روز کاری خود در نشستی با معاونین، مدیران و مشاوران این وزارتخانه از خدمات و تلاش‌های سید محمد حسینی در طول چهار سال وزارت وی قدردانی کرد.

جنتی اعتماد را پشتوانه اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: حوزه فرهنگ و هنر حوزه‌ای بسیار حساس، لطیف و ظریف است.

وی با بیان اینکه مخاطبان وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی همه اهالی فرهنگ و هنر می باشند، ادامه داد: تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا علاوه بر افزایش مشارکت و حضور مردم در عرصه های فرهنگی و هنری، زمینه معرفی ظرفیت‌های عظیم و غنی فرهنگی و هنری ایران به جهانیان نیز بیش از قبل فراهم گردد.

جنتی ، با ذکر این نکته که در تدوین برنامه‌های فرهنگی توجه به اسناد بالا دستی مدنظر بوده است ادامه داد: اقتدار و استقلال فرهنگی مورد نظر مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه‌های این وزارتخانه خواهد بود.

علی جنتی با اشاره به ضرورت همفکری و مشاوره در حوزه فرهنگ تاکید کرد: در همه حوزه‌های تخصصی اتاق فکر تشکیل خواهد شد تا هر قدمی که برداشته می گردد سنجیده ، دقیق و بی حاشیه باشد.

وی مقطع کنونی را حساس ترین زمان پس از پیروزی انقلاب دانست و تحقق مهندسی فرهنگی، ارتقاء فرهنگ عمومی ، حمایت از آثار و تولیدات فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های دینی و ملی، حفظ شآن هنرمندان , فرهیختگان و اهالی اندیشه و تفکر ، ایجاد شور و نشاط در میان جامعه هنری کشور و فراهم کردن زمینه بروز و ظهور خلاقیت و نوآوری در کشور را از جمله اهداف خود در حوزه وزارت ارشاد بر شمرد.

 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.