علی دایی:ایراد بزرگ ما این است که مظلوم واقع شده‌ایم

وقتی داور پنالتی ما را نمی‌گیرد چه باید بگویم. مربی حریف هم می‌گوید پنالتی بوده اما داور اعتنایی نمی‌کند

علی دایی پس از تساوی خانگی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: تمام تلاش‌مان را انجام دادیم و به خصوص درنیمه دوم خیلی خوب کار کردیم. فولاد بهترین مهاجمان ایران را دارد که برای هر تیمی خطرناک هستند اما دفاع ما بسیار خوب کار کرد و راه نفوذ آنها را بست.

پایگاه خبری افق:سرمربی راه‌آهن با بیان اینکه می‌توانستند در این دیدار به گل برسند، افزود: در خط حمله اشتباهات زیادی داشتیم. در حالی که می‌توانستیم به گل‌های زیادی برسیم اما بی‌دقتی کردیم. ایراد بزرگ ما این است که مظلوم واقع شده‌ایم. وقتی داور پنالتی ما را نمی‌گیرد چه باید بگویم. مربی حریف هم می‌گوید پنالتی بوده اما داور اعتنایی نمی‌کند. دیگر باید چه کار کنم. کمترین نفع را از اشتباهات داوری برده‌ایم و بیشترین ضرر را کرده‌ایم.

دایی تأکید کرد: یک گل خیلی چیزها را عوض می‌کند و روند بازی ما و حریف را تغییر می‌دهد اما نمی‌دانم چه بگویم. مثل آب خوردن از کنار اشتباهات داوری عبور می‌کنند. چرا پنالتی به این واضحی گرفته نمی‌شود؟ حتماً مسئله‌ای وجود دارد اما این دلیل نمی‌شود که مهاجمان ما این همه موقعیت گل را خراب کنند.

سرمربی راه‌آهن با بیان اینکه باید در این دیدار به یک پیروزی پرگل می‌رسیدند، گفت: باید ۳ بر یک یا حتی ۴ بر یک می‌بردیم اما بازی مساوی تمام شد. از بازیکنان تشکر می‌کنم که با این مشکلات تلاش‌شان را انجام دادند.

دایی ادامه داد: مسئولان باشگاه قول دادند ۱۲ اردیبهشت‌ قسمت دیگری از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و مجموع مطالبات را به ۶۰ درصد برسانند که اگر این طور شود در دو هفته باقیمانده با روحیه بهتری به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد اشتباهات داوری گفت: داوران همه‌ جوره حمایت می‌شوند اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. در برنامه ۹۰ در هفته گذشته چندین بار سعی شد که پنالتی ما مردود اعلام شود. چیزی که دل‌شان می‌خواهد را نشان می‌دهند حتی کارشناس داوری هم که به نفع داوران صحبت می‌کند اعتقاد داشت که پنالتی درست است. دوست دارم بدانم راجع‌ به صحنه‌های این بازی چه نظری می‌دهند.

دایی درباره اینکه آیا مشکلات داوری به علت حقوق کم داوران است، گفت:‌ در آلمان یک داور برای یک بازی مگر چقدر حقوق می‌گیرد؟ باید این موضوع با حقوقی که در ایران پرداخت می‌شود مقایسه شود و سپس در این مورد اظهارنظر کرد. من در جایگاهی نیستم که در این مورد صحبتی کنم/فارس

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.