علی دایی از مسی و گواردیولا می‌گوید

۱۷م دیماه ،

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن معتقد است مسی شانس بیشتری برای انتخاب بهترین بازیکن نسبت به گواردیولا به عنوان بهترین مربی دارد.

به گزارش فوتبال آنلاین و به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه راه‌آهن، علی دایی، سرمربی تیم فوتبال راه آهن بامداد دوشنبه ۱۸ دی ماه، تهران را به مقصد سوییس ترک می کند تا در مراسم انتخاب بهترین‌های سال فوتبال جهان شرکت کند.

دایی به عنوان عضو کمیته فنی فیفا مهمان ویژه این مراسم است و طبق روال هر سال به زوریخ محل برگزاری مراسم خواهد رفت. مراسم انتخاب بهترین های سال فوتبال جهان دوشنبه شب مثل سه سال اخیر به صورت مشترک توسط فیفا و مجله فرانس فوتبال برگزار می گردد و در آن بهترین بازیکن و مربی سال ۲۰۱۲ جهان انتخاب خواهند شد. البته در این مراسم انتخاب‌های دیگری نیز وجود دارد اما مهمترین بخش آن انتخاب بهترین بازیکن و مربی سال است که به نظر می رسد شانس مسی و رونالدو در میان بازیکنان و مورینیو، گواردیولا و دل بوسکه در میان مربیان بیشتر از بقیه باشد.

علی دایی که مثل سایر اعضای فیفا در گزینش اولیه اشخاص شرکت می کند، لیونل مسی و گواردیولا را به عنوان انتخاب های اول خود در نظر گرفته و به آنها رای داده است. او معتقد است شانس مسی برای اول شدن بسیار بیشتر از بقیه بازیکنان است اما دربارهٔ گواردیولا تردید دارد.

دایی در آخرین تمرین راه آهن پیش از سفرش به سوییس که امروز برگزار شد، گفت: بامداد دوشنبه پرواز دارم و بلافاصله باید آماده حضور در مراسم شوم. فردا شب مراسم برگزار می گردد و من به نمایندگی از همه ایرانی‌ها در این مراسم شرکت می کنم. روز سه شنبه هم به سمت ایران پرواز دارم تا به تمرین روز چهارشنبه راه آهن برسم.

وی دربارهٔ انتخاب‌های امسال خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودم فکر می کنم شانس مسی در میان بازیکنان بیشتر از همه باشد اما گواردیولا به اندازه مسی شانس ندارد. باید تا برگزاری مراسم صبر کنیم و ببینیم چه اشخاصی انتخاب می شوند.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.