علی دایی: امید بسیاری به آینده دارم/ کریمی و انصاری‌فرد از بزرگان فوتبال ایران می باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در اردوی امشب این تیم کاپیتان اول سرخپوشان مشخص خواهد شد.

به گزارش ممتاز؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی حاضر شد. او صحبت های خود را به این شکل آغاز کرد: «فردا اولین بازی دو تیم در لیگ است و از اهمیت خاصی برخوردار است. بدون شک بازی سختی در پیش رو داریم اما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.»

او در ادامه در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: «تراکتور تیم خوبی است، آنها بازیکنان با کیفیت و مربی بزرگی را جذب کرده اند. به هر حال ما برای یک آغاز خوب مصمم هستیم.»

سرمربی سابق راه آهن در مورد بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات به پرسپولیس اضافه شده اند گفت:‌ «تقریبا اکثر کسانی که مدنظر ما بوده اند را جذب کرده ایم. تیم خوبی بسته‌ایم و به شخصه امید بسیاری به آینده دارم. به هر حال تمام تیم‌های لیگ برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارند. از هواداران می‌خواهم که  تا آخرین لحظه بازی از ما حمایت کنند.»

دایی در پاسخ به این سوال که آیا از قرعه پرسپولیس در اولین بازی لیگ رضایت دارد گفت: «برای ما فرقی نمی‌کند. ما دوست داشتیم بازی اول‌ دیداری راحت باشد اما به هر حال ما آماده این بازی هستیم.»

سرمربی پرسپولیس در ادامه درمورد تقابل کریمی و انصاری فرد با تیم سابقشان گفت: «هر دو بازیکن جزو بزرگان فوتبال ما می باشند به خصوص علی کریمی که برای پرسپولیس و تیم ملی بسیار زحمات بسیاری کشیده است، اما به هر حال این فوتبال حرفه‌ای است. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.»

او در مورد انتخاب کاپیتان پرسپولیس در این فصل لیگ برتر گفت: «ما امشب در اردوی تیم کاپیتان را مشخص می‌کنیم. امشب با بازیکنان هم مشورت می‌کنم و در نهایت هر کسی که جمع بگوید کاپیتان تیم می‌شود. کاپیتان باید رابط خوبی بین سرمربی و بازیکنان باشد.»

دایی درپایان در مورد تقابل با مجید جلالی که روزی مربی او بوده گفت: «من از او چیزهای بسیاری یاد گرفتم و همیشه خودم را شاگرد جلالی می‌دانم. او مربی بادانشی است و مطمئن باشید همین فردا هم از او چیزهای بسیاری یاد خواهم گرفت.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.